Yazım yanlışları için özür dilerim. İyi okumalar 🌼
.
.
.
.
.Acı veren anıları bile saklamıyı umuyorum böylece bir şaheser yarattıktan sonra biraz daha gurur duyabilirim.
"Changbin Seungmin -Piece-"
.
.
.
.
.
.
.
.Minho Seungmin ile birlikte olabildiğince hızlı bir şekil de ormandan çıkmaya çalışıyordu. Seungmin abisini bu denli endişeli görmekten ve bir şeylerden sürekli kaçmaktan yorulmuştu. Minho'nun kolundan tuttu ve onu durdurdu.
Seungmin-
Minho neler oluyor? Neden sürekli Suga ve Jhope denilen adamlardan kaçıyorsun sorun ne? Bana hiç bir şey anlatmıyorsun sana saygı duyuyorum zamanı gelince konuşur kendi haline bırak diyorum ama ben artık seni böyle görmekten, susmaktan ve sürekli birilerinden kaçarak bir hayat yaşamaktan yoruldum.Minho sinirli gözleriyle baktı kardeşine siniri ona değildi Jisung'aydı ama istemeden sinirini kardeşine de yansıttı.
Minho-
Ben böyle bir hayat yaşamaktan zevk mi alıyorum sanıyorsun Seungmin, susmayı sevdiğimi mi sanıyorsun ya da her gün sana bir şey olacak diye endişelenmekten sence ben hiç mi yorulmadım?
Ne olur ben anlatamadığım sürece bana soru sorma ama şunu bil zamanı gelince her şeyi anlatacağım evet bir yanlış yaptım yapmamalıydım ama şuan bu yanlışı düzeltemiyorum ve elimden kaçmaktan başka şans yok.Seungmin abisinin bu hâline çok üzülüyordu yanında olmak istiyordu ama Minho buna izin vermiyordu ne yapmış olabilirdi ki bundan Seungmin de bu denli etkileniyordu.
Seungmin-
Tamam öyle olsun yine sessiz kalıyorum ama bu son Minho artık bana başında nasıl bir bela var nasıl bir yanlışa karıştın hepsini anlatacaksın.Minho kardeşine baktı gülümseyerek ve dolu gözler ile konuştu. Seni korumak için elimden gelen her şeyi yapacağım sen benim sahip olduğum tek ve en özel insansın seni kaybetmeyeceğim sonucu ne olursa olsun söz veriyorum.
Minho sadece bunları söyleyebilmişti kardeşine ama Seungmin gerçekleri öğrenince Minho'dan belki de nefret edecekti bir daha yüzüne bile bakmaya bilirdi ama Minho için şuan tek önemli şey kardeşinin iyi ve yanında olmasaydı sıkıca sarıldı ona ve devam etti.
Minho- olur da seninle olan ilişkimizi etkileyecek bir şey duyarsan lütfen önce bana sor olur mu sakın kaçma benden sakın yüzünü dönme bana. Her şeye katlanabilirim ama yanımda sen olduğun sürece, sensiz bir hiçim unutma bunu.
Seungmin iyice meraklanmıştı ama dediği gibi yine sessiz kalacaktı soru sormayacak son bir kez denileni yapacaktı.
Seungmin- Sana hiç bir zaman yüzümü dönmem ne yaptıysan yapmış ol eminim bir nedenin vardı ve eminim bir açıklamanda vardır. Sen benim abimsin senden nasıl kaçabilirim ailemsin sen benim, sağ kalan tek yanımsın sen.
Minho Seungmin'in bu sözleri karşısında iyice ezilmiş hissetti kendini kalbi artık bu kadar yalan söylemeye dayanmıyordu Seungmin ona böyle bakıp konuştukça iyice eriyordu Minho onun karşısında...
Minho bir şey söyleyecekti yakınlarından duydukları at sesleri ile ikiside sessizliğe büründü.
İkili bir kadın sesi duymuştu.
Yeji- Chan bir ses duydunuz mu sanki şurada konuşan birileri var.
Seungmin ve Minho hemen bir ağacın arkasına saklandılar. Ama ikili çoktan geç kalmıştı Chan onları çoktan fark etmişti. Onları korkutmadan sakince ikilinin olduğu bölgeye yürümeye başladı. Changbin'e işaret ederek Yeji ile kalmasını söyledi ikilinin saklandıkları ağacın arkasından ilerleyerek cebinde ki hançeri çıkartıp Seungmin'ini kendine çekip hançeri boğazına dayadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forbidden
FanfictionDansın ve müziğin yasak olduğu bir krallıkta Prens Hwang Hyunjin kral olan babasının tüm emirlerine karşı gelerek gizli gizli dans ediyordu bir gün terk edilmiş bir binada dans ederken aslında oranın başka bir dansçıya ait olduğunu anladı... Dans...