Keyifli okumularr💕 yazım yanlışları varsa eğer özür dilerim...
.
.
.
.
.
.
.
.
"Gece olduğunda senin yıldız olduğunu düşündüm."Chan Yeji ve Changbin saraydan baya uzaklaşmışlardı ki artık atların bir süre dinlenmesi gerekiyordu. Özellikle Chan'in atı diğer atlar kadar genç ve enerjik bir at değildi o kadar sefere katılmış kaç tane savaş görmüş bir attı sonuçta.
Chan- Çocukar durmamız gerekli atlar çok yoruldu biraz dinlenelim.
Yeji- Chan buna vaktimiz var mı? Ya biz burda beklerken Hyunjin'n başına bişey gelirse bir dakika bilene çok önemli bizim için.
Changbin- Yeji, Chan haklı atlar çok yoruldu dinlenmeliyiz eminim Hyunjin güvendedir zeki biri o bu kadar korkma elbet saraydan çıkarken başına bir şeyler gelir diye düşünmüştür zaten hazırlıklıdır her şeye.
Chan- Umarım dediğin gibidir Changbin yoksa hepimiz biteriz.
Yeji- Peki dinlenelim o zaman Zeus'ta çok yoruldu, ona hiç bu kadar yüklenmemiştim, alışık değil böyle durumlara.
Chan- Tamam o zaman. Changbin sen atları bağla biz de Yeji ile sulukları dolduralım buralarda bir nehir vardı.
Changbin kendine söyleneni yapmak için işe koyuldu. O sırada Yeji ve Chan su şişelerini Yeji okunu Chan ise kılıcını alarak nehire doğru harekete geçtiler.
Yeji- Bir şey olmadan bu günü atlatacağız değil mi eğer ona bir şey olursa kendimi asla affetmem zaten bir bulalım onu bir daha asla Onun dediğini yapmayacağım yeter ki o iyi olsun gerekirse üzeceğim onu ama isteklerini yerine getirmeyeceğim.
Chan- Ona bir şey olmayacak Yeji onun öyle saf göründüğüne bakma sarayda ki tüm muhafızlardan zeki o baksana ben hariç hepsini nasıl atlattı planıyla evet sizin yardımınız gerekti fakat eminim plan onun fikriydi hem kendini suçlama sen kardeşine yardım etmek istedin ve bundan daha doğal bişey olamaz. Boş yere sözlerde verme hepimiz Hyunjin'in ne kadar ikna edici olduğunu biliyoruz, yine bir şekilde senin aklına girer ve istediğini yaptırır o şirin yüzüyle.
Yeji- Vay canına Hyunjin'i ve beni bu kadar iyi tanıdığını bilmiyordum. Sadece ara sıra konuşuyordun bizimle oysa ikimizde senelerdir seninle arkadaş olmaya çalışıyoruz yanına yanaşabilmek için ne planlar yapmıştıkta hiç birinde bize yüz vermemiştin ve biz de bir süre sonra pes etmiştik. Oysa sen bizim hakkımızda baya şey biliyorsun.
Chan gülümseyerek- Tabi ki biliyorum bu benim işim muhafızların lideri olmak bir yana asıl görevim sen ve Hyunjin'i korumak ikiniz bana emanetsiniz. Size yüz vermeme sebebine gelecek olursak. Biliyorsun ki ben savaşan bir muhafızım her zaman sarayda olamıyorum saraydan çıktığımda geri döneceğim hiç bir zaman belli değil bana bir şey olursa diye bana bağlanmanızı istemedim. Ama görüyorum ki çok büyük hata yapmışım eğer şuan beni arkadaşınız olarak görüyor olsaydınız Hyunjin'i aramak zorunda kalmazdık. Bazen Changbin' i çok kıskanıyorum, onunla çok güzel bir ilişki kurmuşsunuz o da çok zeki bir muhafız keşke zamanın da benimle arkadaş olmak istediğiniz de sizi geri çevirmeseydim bak Changbin zekice davranmış şuan iki mükemmel dostu var ben ise güvenmediğiniz bir saray muhafızıyım oysa sizi korumak ile görevliyim en çok bana güvenmenizi isterdim. Fakat bunun için sizi suçlamıyorum. En başından beri ben hatalıyım.
Yeji, Chan'in ilk defa bu kadar çok konuştuğuna şahit olmuştu. Chan'in ağzından laf almak babasına istediği bir şeyi yaptırmaktan daha zordu. Chan'in duygularını iyi gizleyen biri olduğunu her zaman anlamıştı fakat kendileri ve Changbin hakkında böyle düşündüğü aklının ucuna gelmezdi.
Yeji- Biliyor musun Chan arkadaş olmamız için çokta geç değil tabi fikrin değiştiyse yani bizimle arkadaş gibi olmak istersen diye söylüyorum. Çünkü ben senin gibi bir arkadaşı asla kaçırmak istemem. Sen her zaman benim için mükemmel biriydin en kötü anlarda bilene en iyi şekil de başa çıkan birisin şuanda bilene babamdan gizli iş yapıyorsun bunu bizim için Changbin ve senin dışında kimse yapmazdı Hyunjin ve ben ikinize çok şey borçluyuz. Eee arkadaş mıyız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forbidden
FanfictionDansın ve müziğin yasak olduğu bir krallıkta Prens Hwang Hyunjin kral olan babasının tüm emirlerine karşı gelerek gizli gizli dans ediyordu bir gün terk edilmiş bir binada dans ederken aslında oranın başka bir dansçıya ait olduğunu anladı... Dans...