AFFET BENİ

205 27 63
                                    

Yazım hataları için özür diler, iyi okumalar dilerim ♡

Yazım hataları için özür diler, iyi okumalar dilerim ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
.
.

Yağmurlar acıyı hisseder mi?
.
.
.


Minho o gün duyduğu her şeyi çocuklar ile birlikte Hyunjin'e anlatmıştı.

Hyunjin
- Şimdi Chan benim gerçekten abim mi?
Peki bunu o biliyor mu?

Felix
- Bilmiyoruz Hyunjin. Davranışlarından dolayı bildiğini düşünüyoruz fakat yine de kesin bir şey söylemiyoruz.

Minho
- Çok şüpheli davranıyor. Jisung ile başka şeylerden de şüphe duyduk fakat bunu dile getirmelimiyim bilemiyorum.

Hyunjin
- Artık ağzından bakla çıktı bir kere başka neyden şüphe ettiniz bir düşünceniz mi var?

Jisung
- Hyunjin şimdi nasıl desem dediğim gibi kimsenin günahını almak istemiyoruz. Sonuçta Chan'i de senide daha yeni tanıyoruz. Fakat her şeyden bir habersiz duran sadece sen olduğun için senden kimseye zarar gelmez düşüncesi ile şimdi ki söyleyeceğim şeyleri rahatlıkla söyleyeceğim.

Jisung
-Şimdi Chan senin abin ise o da bu kraliyetin bir varisi ve kendisi de bunu biliyorsa belki de Chan babanım güvenini kazanmak için seni kötü duruma düşürmeye çalışıyor olabilir. Bu yüzden bize Yeji'yi kaçırtmaya çalışıyor olabilir.

Seungmin Jisung'un bu sözleri üzerine oflamaya başladı. Minho Seungmin'in bu hareketi üzerine ona sert bir şekilde baktı. Seungmin onu aldırış etmeden konuşmaya atladı.

Seungmin
- Ben öyle olduğunu düşünmüyorum. Çok saçma bir yöntem ve gereksiz uğraştırıcı gerçekten tahtın peşinde olan bir varis olsam bunlarla mı uğraşırım. Hem ayrıca siz demediniz mi Prenses Yeji'de evlenmek istemiyor diye?

Hyunjin
- Aslında şöyle ki Yeji halinden gayet memnun görünüyor. Lucas'ı beğendiği belli baş başa vakit geçirmek bile istedi. Fakat ben Yeji'nin mutlu olduğunu plana gerek kalmadığını Chan'e söyleyince tuhaf bir şekilde bana karşı gelip hayır Yeji evlenemez diye tutturdu. Şuan Jisung ve Minho'nun şüphelendiği şeyin doğru olduğunu düşünüyorum.

Minho
- Simdi Prensesi kaçırma olayı iptal yani

Hyunjin
- Kesinlikle iptal Yeji ile durumu konuşmadık bilene hiç bir şeyden haberi yok.

Jisung
- Ne yapacağız peki, gerçekleri öğrendin ve gayet sessiz karşıladın. Biz daha büyük bir tepki verirsin diye düşünmüştük.

Hyunjin
- Aslında bakarsanız. Chan'in kim olduğunu öğrendiğim için mutluyum hatta ikinci bir varis olduğu İçinde çok mutluyum. Kardeş olma mevzusu biraz tuhaf tabi ki, ama çocuklar düşünsenize bir varis daha olması benim bu iğrenç tahta geçmemem için bir fırsat

Felix
- Ne yani sen Kral olmak istemiyor musun?

Hyunjin
- Hayır lix ben bu sarayda yaşamak dahi istemiyorum. Sizi tanıdığımdan beri sürekli belanın içerisinde olsakta sanki sizleyken ailemleymiş gibi mutluyum. Ama bir Kral tahtını sürekli boş bırakmamalı eğer bir gün o tahta geçen kişi ben olacak olursam sizleri görme fırsatım ne kadar az olur biliyor musun?

forbiddenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin