"Acının Ardından Geriye Kalanlar"

168 26 17
                                    

LP Lost On You
Şarkı önerisi: Zaten herkesin bildiğine eminim ama yazdığım bu iki bölüm için güzel gider diye düşündüm.
.
.
.
.

Yazım yanlışları için özür diler, iyi okumalar dilerim♡

"Yarın ne olacağı belli değil, gidip sevdiğinize sarılın."
.
.
.
.
.
.

~ Minho'nun ölümünden bir gün sonra~

Hyunjin olay gününden beri yatağından çıkmamıştı. Yağmurda saattlerce kaldığı için ateşi oldukça yüksekti. Saray görevlileri belirli saatlerde odasına girip Hyunjin'i kontrol etmekle meşguldü. Sarayda ki herkes durgun ve korku doluydu. Kimse olayın neden ve nasıl olduğunu hala bilmiyordu. Kral Yeji'yi odasına kitlemiş dışarı çıkmasına izin vermiyordu. Kral Jhones ve Prens Lucas'ta hala saraydaydı. Changbin ortalıklarda görünmüyordu. Chan ise Seungmin'i Jisoo'ya emanet etmişti. İki kardeş kavuşmuş olsada Seungmin yaşanılan olayın etkisinde olduğu için etrafındakileri ayırt edemiyor. Öylece sessizce oturmuş bir duvarı izleyerek sadece ağlıyordu.

Seungmin'i sakladıkları yer Jisoo'nun odasıydı. Kral eğer Seungmin'in burada olduğunu bilse diğerlerine ulaşmak için onu kullanırdı.
Chan ne yapması gerektiği hakkında etrafta delice dönüp duruyordu. Olanlar için kendisini suçluyordu.

Jisoo
- Ne yapmayı düşünüyorsun Chan?

Chan
- Bilmiyorum. Lânet olsun ki hayatımda ilk defa ne yapacağımı bilmiyorum.
Hyunjin uyandığı an benden nefret edecek!
- Seungmin ablasına kavuşmuşken yıllarca abisi bildiği bir adamı kaybetti.
Üstelik benim yüzümden kötü bir şekilde ayrıldılar.

Jisoo
- Ben o adamı tanıyorum. Öldüğü için üzüldüğümü söyleyemeyeceğim. Sonuçta bana yaşattıkları belli. Beni ailemden ayırdı. Fakat ne yalan söyliyeyim böyle olmasını istemezdim. Baksana kardeşim ona çok bağlanmış. Onu da anlıyorum benim gördüğüm hiçbir şeyi görmedi. Onu bu denli sevmesi normal.
Dediğin gibi yıllarca onu abisi bilmiş.

Chan
- Bu şekilde kavuşmanızı istemezdim. Daha güzel bir şekilde bir araya gelmenizi isterdim.

Jisoo
- Chan sen, bana yıllarca aradığım kardeşimi getirdin. Ne şekilde olmuş olursa olsun bana dünyaları verdin. Sana minnettarım. Eğer senin için yapabileceğim bir şey varsa yapmaya hazırım.

Chan
- Jisoo Yeji nasıl onu merak ediyorum. En azından onun iyi olmasını umuyorum.

Jisoo
- Nasıl olduğunu bilmiyorum. Kral beni odasına sokmuyor. Daha doğrusu hiç kimseyi odasına sokmuyor. Fakat bir şey biliyorum.

Chan
- Nedir o?

Jisoo
- Olanlardan dolayı Prens Lucas ile çıkacağınız av iptal biliyorsun. Kral bunun özrü için Yeji'yi Prens Lucas ile hemen evlendirmeye karar verdi.
Ve sanırım yarın sabah Yeji Kral Jhone ve Prens Lucas ile birlikte Kuzey Krallığına gidiyor.

Chan
- Nee! Bu kadar çabuk mu? Yeji gitmeyi istiyor mu ?

Jisoo
- Hyunjin'i bu halde bırakmak istemiyor fakat biliyorsun Kral hiçbir zaman çocuklarını dinlemez. Malesef  Yeji yarından itibaren artık kraliyette olmayacak

Chan
- Hiç mi şansımız yok Jisoo bu şekilde gitmesini istemiyorum.

Jisoo
- Malesef Chan bu durum için yapabileceğimiz hiçbir şey yok. Ve bana kalırsa Yeji'nin buradan gitmesi onun için daha iyi olabilir. Baksana bu kraliyette olaylar baya karıştı. Gece yaşanılanlar halk arasında çoktan yayılmıştır. Kral ve Oğlu birbirine düştü. Sence halk bunu duyduğunda ne olacak tabi ki korkudan hepsi ayaklanacak. Yeji bunları görmese onun için daha iyi olur.

forbiddenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin