.
.
.
.
.
.
.
.İlk görüşte tanıyabilir misin bir insanı yoksa tanımak için zamana mı ihtiyaç duyarsın?
Yazım yanlışları için özür diler iyi okumalar dilerim♡
Chan, Changbin ve Hyunjin muhafızın cümlesinden sonra hala birbirlerine bakıyorlardı. İlk konuşan Hyunjin oldu.
- Pekala Chan şimdi ne yapacağız?
Chan
- Sakin ol plan hala devam sadece erken geldiler. Biz yinede yarın ava gideceğiz. Düşündüğümüzden erken gelmeleri bir şey değiştirmez.Hyunjin
- Pekala Bay çok bilmiş diyelim ki hiçbir sorun yok. Şuan geç kaldığımız bir görüşme var içeride bunun için bahanen ne olacak?Changbin
- Burda hatalı biri yok ki! Erken gelenler onlar bizim burda suçumuz yok eminim Kral anlayışla karşılardır.Hyunjin
- Tabi Changbin sizi anlayışla karşılar ama bana gelince öyle olacağını düşünmüyorum. Neyse Yeji için son bir kaç gün daha dayanacağım sonra her şey yoluna girecek zaten. Öyle değil mi Chan? Hala bize nasıl yardım edeceğini bilmesemde susup planına alet oluyorum sonuçta sorun çıkarmadanChan
- Sen yine başlamadan içeri girsek iyi olacak fazlasıyla geç kaldık zatenChangbin ve Chan önden giderken Hyunjin sabır dileyerek ikiliyi takip etti.
Büyük salondan içeri girdiklerinde büyük masada Kral ile birlikte oturan iki kişi daha vardı biri Hyunjin'in yaşlarında genç bir çocuk bir diğeri Kral'dan biraz daha yaşlı bir adam bunlar Prens Lucas ve Kuzey Topraklarının Kralı Jhones'tı Hyunjin Lucas'ı görünce oldukça şaşırmıştı. Kendisi gibi genç ve bir o kadar yakışıklı birini görmeyi beklemiyordu.
Chan Changbin ve Hyunjin Krallar karşında saygı ile eğildi. Aynı şekilde Lucas ayağa kalkıp Hyunjin'i selamladı.
Sessizliği bölen Hyunjin'in babası Kral Jin young olmuştu. (jyp)Kral
- Demek sonunda geldiniz beyler düşündüğümden daha geç kaldınız. Misafirlerimiz düşündüğümden daha erken geldiler. Ben de peşinizden muhafız gönderdim ancak bana belirttiğiniz yerde olmadığınızı anladım. Yanınızda Chan vardı diye endişe etmedim fakat bir daha böyle bir şey olsun istemiyorum.Hyunjin Kral'ın sözlerinde ki imâyı anlamıştı. Şuan misafirler olmasaydı Chan de dahil olmak üzere üçüde yalanlarının ortaya çıkması ile başları büyük derde girerdi. Hatta belki de girmişti.
Chan
- Özür dilerim Kral'ım benim hatam kamp yerini karıştırmış olmalıyımKral
- Dediğim gibi sana güvendiğim için bu seferlik sessiz kalıyorum. Fakat misafirlerimiz baya bekledi onlara bir özür borcunuz var.Hyunjin babasının cümlelerini hayretle dinliyordu. O kadar sakin konuşuyordu ki babasının tanımasa ne kadar iyi ve nazik bir kral olduğunu düşünürdü. Fakat biliyordu ki babasının şuan bir çıkarı vardı. O da Yeji'yi Lucas ile evlendirmek bunun icin otoritesini koruyordu. Kral Jhones oğlunu asla riske atacak bir birleşmeye izin vermezdi. Herkes bunun oldukça farkındaydı. Hyunjin içinden "Ne kadar yapmacık" ama diyerek güldü.
Kral
- Hayrola oğlum neyse gülüyorsun? Eğitimin güzel geçti galibaChan Kral'ın sözüyle Hyunjin'e neden gülüyorsun dercesine bakış attı.
Hyunjin
- Oldukça güzeldi Kral'ım malum benim için mükemmel iki tane eğitmen buldunuzKral
- Ne güzel ne güzel! Neyse daha sonra konuşuruz bunları şimdi sizi Prens Lucas ile tanıştırayım artık birer aile olmak üzereyiz bunun için birbirinizi tanıyıp iyi anlaşın değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forbidden
Fiksi PenggemarDansın ve müziğin yasak olduğu bir krallıkta Prens Hwang Hyunjin kral olan babasının tüm emirlerine karşı gelerek gizli gizli dans ediyordu bir gün terk edilmiş bir binada dans ederken aslında oranın başka bir dansçıya ait olduğunu anladı... Dans...