"İhtimaller Tartışılır"

272 43 134
                                    

Yazım yanlışları için özür diler, iyi okumalar dilerim♡
.
.
.
.
.
.
.
.
"Asla asla deme"

Felix
- Minho anladın değil mi? son kez tekrar ediyorum.
Eğer Jisung bir şey anlatmadıysa biz üçümüz ormanda bizi buldukları evde yaşıyoruz ailelerimiz yok siz de bizim arkadaşlarımızsınız. Hyunjin ormanda geziye çıktığında kayboldu ve bizim evi buldu siz de yolda bize gelirken Hyunjin'in düşürdüğü ceketi buldunuz. Ceketi bulduktan bir kaç dakika sonra Prenses Yeji ve muhafızlar ile karşılaştınız. Elinizde prensin ceketini gören muhafızlar sizi sorguya çekti. Ve böylelikle sizinle birlikte eve kadar gelmek zorunda kaldılar. Çünkü elinizde prense dair bir ipucu bulunuyordu. Eve vardığınızda Hyunjin ortalıkta görünmediği için ortalık karıştı çünkü muhafızlara kendimizi ifade edemedik bizi prense zarar vermek ile suçladılar ve o anda tartışma çıktı. Jisung'un yerde kanlar içinde yatma sebebi de bu Chan ile Jisung'un arasında tartışma çıktı sen ve Seungmin ayırmaya çalıştınız Seungmin bu sırada istemeden Chan'i yaraladı olay bundan ibaret Zaten bunlar yaşanırken Hyunjin çıkıp geldi ama iş işten çoktan geçmişti.

Minho
- Salağa anlatır gibi niye anlatıyorsun anladık tamam, fakat Changbin ve Chan denilen adamlar onlar ne olacak ya bizi ihanet ederlerse nasıl güveneceğiz onlara ya kralla çoktan gerçeği anlatılarsa

Hyunjin
- Changbin beni yarı yolda bırakmaz, Chan'in de şuan iyi olduğunu sanmıyorum. Konuşacak hali yoktur. Kral ona çoktan dinlenme izni bile vermiştir onu böyle işlere karıştırmaz. Benim yüzümden değer verdiği bir adamı idam etmek istemez.

Seungim
- Gerçekten onu yaralamak gibi bir niyetim yoktu, iyi olacak değil mi

Jeongin
- Hepimiz burda kapalı olduğumuza göre iyi mi değil mi bilemeyiz

Hyunjin
- Korkma istemeden olduğunu biliyorum. Chan güçlüdür bir bıçak yarası ona bir şey yapmaz neler atlattığını bilirim ben onun, ama bence bir özür borçlusun yani herşey düzeldiği zaman onu görme şansın olursa eğer söyleyecek bir şeyler düşünsen iyi olur.

Felix
- Tamam konuşmanız bittiyse işimize dönelim mi? Acele etmemiz gerek!

Minho
- Burdan bir kurtulalım bay çok bilmiş o küçük arkadaşın ve seni elbet elime geçireceğim ben.

Felix
- Gerçekten hala tehtit mi ediyorsun şaka gibisin

Minho
-Niye hep kötü biriymişim gibi davranıyorsun Felix şaka yapmaya çalışıyorum malum gerginiz ya

Hyunjin
- Tamam ortalık yine karışmadan hadi işe koyulalım.
Minho, muhtemelen Jisung misafir odasının yanında ki odadadır

Minho
- Aaaa prensim sarayın içini her gün geziyorum ya ben hemen bulurum. Dalga mı geçiyorsun tırmanarak gireceğim saraya direkt bahçe yoluyla bulunduğu odanın camını bana tarif etmen gerek

Hyunjin
- Kusura bakma sizin gibi birilerin evine girerek büyümedim nerden bilebilirim

Felix
- Tamam Hyunjin sakin ol dediği gibi tarif et bir an önce

Hyunjin
- Zindandan çıkar çıkmaz sağa dön dümdüz devam et biraz ileride duvar görüceksin. Duvar iki kısma ayrılmış şekilde görünüyor sol tarafta ki pencereler senin odak noktan olacak muhtemelen 3.katta ki pencere mesafe çok yakın, zaten sarmaşıklar yardımıyla kolayca tırmanırsın ama dikkat etmelisin kuledeki muhafızlara görünme olasılığın yüksek bir de sakın panik yapıp düşme biri seni görmüş olsa bile sen tırmanmaya devam et.

Minho
- Düşmeye düşmem fakat muhafızlara yakalanmamak çok zor olacak

Hyunjin
- Bak o zaman burada Changbin bize yardım edebilir çıkacağın pencerenin altında ki pencere Changbin'in odası eğer odasındaysa bir kez tıklat hemen farkeder zaten ona planı kısaca özet geç ve benim gönderdiğimi yardıma ihtiyacımız olduğunu söyle O bize yardım eder hem sarayın içinden birilerinin de yardımını almak işimize yarayabilir.

forbiddenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin