Açığa Çıkan Gerçek

200 31 27
                                    

Yazım hataları için özür diler, iyi okumalar dilerim.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"İki kişinin bildiği bir sır artık sır değildir."

Jisung
- Minho sen delirdin galiba, bu dediğin nasıl mümkün olacak ayrıca bu dediğine Felix asla izin vermez.

Minho
- İzin almadım zaten. Ama içimden bir ses Hyunjin'in orda kalmaması gerektiğini söylüyor.

Jisung
- Minho çocuğa ne diyeceğiz hadi seni saraydan çıkaramaya mı geldik. Üstelik şuan sarayda başka bir krallıktan Kral ve Prens varken yakalanırsak hepimiz biteriz bizi Hyunjin'in bile kurtaramaz.

Minho
- Hyunjin bizi önceden de kurtaramıyordu zaten. Annesi hakkında olan olayla ilgili kesin bir kanıtımız yok! Ama Chan'in kim olduğunu biliyoruz. Ona bunu söylemeliyiz. Şimdilik annesi hakkında gerçek bir kenara dursun. Chan ile gerçekten kardeş farzedelim ve sadece duyduğum şeyleri ona anlatayım.

Jisung
- Ya büyük bir soruna sebep olursak

Minho
- Daha ne kadar büyük bir sorun olabilir ki Jisung! Biz yerimizde duramaya devam ettikçe belkide iyice dibe batıyoruz.

Jisung
- Pekala bizimkiler ile konuşalım o zaman

Minho
- Hayır bırak onlar Chan ile görüşmeye gittiğimizi düşünsün. Zaten sarayın içine girecek olan benim

Jisung
- Tek başına mı buna asla izin vermem.

Minho
- Daha öncede yaptım. Merak etme yapamayacağım bir işe kalkışmam beni tanımıyor musun

Jisung
- Bizimkilerden gizli iş yapmak hoşuma gitmiyor.

Minho
- Görmüyor musun Seungmin doğru düzgün düşünemiyor bilene Jeongin desen çocuk hayatı boyunca böyle zor şeylere maruz kalmamış kim ne derse onu yapıyor. Felix Hyunjin'e olan aşkından dolayı o zarar görmesin diye yanlış kararlar alıyor.

Jisung
- Bir tek ben fark ettim sanıyordum.

Minho
- Tabi ki de hayır, bizi hiç tanımayan biri bile o ikisinin birbirine tutulduğunu görebilir.

Jisung
- Ne olacak peki? Sence Felix'i uyarmalı mıyım? Ya Hyunjin gerçekten bir prense birlikte olmaları imkansız Felix'in üzülmesine dayanamam.

Minho
- Bilmiyorum Jisung eğer biz yanılıyorsak ve Hyunjin gerçekten bir prens ise dediğin gibi birlikte olmaları imkansız. Kral sana neler yaptı. Hyunjin'e de yapacağını hepimiz biliyoruz. Tabi Felix' e de

- Neyse şimdi bunları konuşmanın sırası değil. Aşktan daha önemli sorunlarımız var. Hyunjin'e ulaşmalıyız.

Jisung
- Yola çıkalım o zaman gidip bizimkileri çağırayım.

Jisung diğerlerini almak için binadan içeri girdi. Çocuklara yola çıkmaları gerektiğini söyleyip hep birlikte binadan çıktılar. Beş genç gecenin ilerleyen saatlerinde sarayın yolunu tuttular.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

O sırada Saraydakiler:
İki Kral, Prens Lucas, Yeji ve Hyunjin yemek masasında oturmaktaydı. Krallar kendi aralarında toprak mevzularını konuşurlarken Yeji Lucas ile sohbet etmekteydi. Hyunjin'in gözü sürekli Lucas'ın üzerindeydi. Yeji beklenilenin aksine gayet mutlu görünüyordu. Bu Hyunjin'in hoşuna gitsede kız kardeşinin gerçekten iyi mi yoksa babası burada diye rol mu yapıyor diye merak ediyordu.

Masada ki herkes konuşacak bir konu bulmuşken Hyunjin yine yalnız kaldı. Ne konuşacak biri vardı ne de konuşacağı bir konu derken kapı çaldı. İçeriye Chan girmişti.

forbiddenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin