+Belli.
Eve girip kimseye görünmeden sessizce odaya çıkmıştık.Üzerimizi değiştirip uyumaya hazırlanmıştık.Civan yatağa yatıp gözlerini kapatmıştı.Yatağın diğer ucuna kıvrılmıştım.
-Burada mı yatacaksın?
+Koltukta yatamam,yerdede yatamam,kocaman yatak işte o tarafında sen yat bu tarafında ben.
-Ya gece sana bir şey yapmaya kalkışırsam?
+Yapmazsın biliyorum,çünkü söz verdin.Ve sözünü tutuyorsun.
-Bugün yorgunum diye böyle davranıyorum,yarın eski Civan geri dönecek biliyorsun değil mi?
+Biliyorum...
Sabah uyandığımda yanımda yoktu.Yataktan kalkıp üzerimi giyindim.
Saçlarımı tarayıp telefonumu aldım ve kahvaltıya indim.Civan terst bir bakış atmıştı.+Günaydın herkese.
Kenan:Günaydın kızım.
Yerime oturmuştum.Civan kulağıma doğru eğilip yanağımı öptü.
-O üstündekini sonra konuşacağız hayatım!
+Bekliyorum hayatım!
İpek:Civan! Eline ne oldu?
-Yok bir şey.
İpek:Dün neler oldu?!
Kenan:Anlaşılan bedel ödenmiş,ne yaptın? Haluk seni çok severdi...Neyse sonraki yemekte adam gibi davran.Sende kızım.
+Bir daha asla!
Kenan:Olmaz öyle şey,her seferinde gitmek zorundasın.
-Gelmeyecek.
Kenan:Civan...
-Gelmeyecek dedim! O pisliklerin arasına sokamam onu.
Dün yaşananlar aklımdan çıkmıyordu.
-Sen bir gelsene benimle.
Civan kolumdan tutup beni salona sürükledi.
-Git üzerine düzgün bir şeyler giy.
+Üzerimdeki gayet düzgün.
-Yaren beni delirtme! Git üzerini değiştir.
+Değiştirmiyorum.
Civan bibloyu alıp duvara fırlatmıştı.Sonra da beni duvara itip kollarımı başımın üzerinde birleştirdi.Sol eliyle kollarımı tutarken sağ elinin parmaklarıyla karnımın açık kalan kısmını cimdikledi.Cimdikledi dediysem,etimi koparırcasına cimdikledi.Sesimi çıkarmamak için dudaklarımı birbirine bastırdım.Elini karnımdan çekip dudağımla yanağım arasındaki boşluğu öptü.Kollarımı serbest bıraktığında iki büklüm olmuştum.Bir cimdik nasıl bu kadar acıtırdı anlam veremiyordum.
-Toparla kendini,halam bir şey anlarsa hesabını sorarım!
Aynaya baktım.Karnım kızarmıştı.Saçlarımı düzeltip gülümsedim.Salondan çıkıp tekrar kahvaltı masasına geçtik.
İpek:Karı koca arasına girmeyelim dedik ama,bir şeyler kırıldı,iyi misiniz?
-Ufak bir tartışma,sorun yok.
İpek:Ufak?! Bir şeyler kırıldı duyduk!
-Eee...Bebek! Yaren bebek istemediğini söyledi,haliyle bende sinirlendim.
İpek:Kız haklı,yaşında göre daha çok erken.
-Ne münasebet,bebek istiyorum!
İpek:Doğru mu kızım bu?
Civan korkutucu bakışlarını üzerime dikmişti.
+Doğru,Civan bebek istediğini söyledi bende daha çok erken olduğunu söyledim.
İpek:Yok yok,çok erken.Aman diyeyim bu yaşta doğumda kalbi duran çok.
+Yok zaten istemem ben.
-Neyse ben çıkıyorum,yürü seni de bırakayım.
+Kendim giderim.
-Yaren!
+Peki.
Arabaya geçip kemerimi taktım.
-Nereye?
+Eve gideceğim,abimi özledim.
-Tamam.
Evin önünde durmuştuk.Arabadan indim,Civan inince şaşırmıştım.
-Ne öyle bakıyorsun? Gir içeri gideceğim.
+İyi.
Kapıyı çaldım.Yengem açmıştı.
Melek:Yaren? Ne işin var burada?! Baban görmesin!
+Yenge ben...Sizi görmeye geldim,babam görmesin ne demek ya?
Halil:Ne işin var senin burada?!
+Sizi görmeye geldim baba
Halil:Def ol evimden! Def ol!
Babam kolumdan tutup beni yere fırlatmıştı.
+Baba ben senin kızınım?
Halil:Artık değilsin,git kocanın evine!
+Neden beni hiç sevmiyorsun?! Niye bana böyle davranıyorsun? Annem gittiğinden beri gözüne batıyorum,hiç istemez mi insan kızını?...Hiç sevmez mi?...Yıllardır ufacık bir sevgi görmek için gözlerinin içine bakıyorum ama sen hep başını çeviriyorsun...Gelmem zaten bir daha...Gelemem...Özür dilerim rahatsızlık verdiğim için...
Ağlamadım.Babamın önünde ağlamayacaktım.Arabaya bindim.Civan sessizce arabayı çalıştırmıştı.Biraz kafam dağılır belki diye müzik açmıştım.Çıkan şarkı yarama tuz basmıştı...Cem Adrian-Ela gözlüm...Annem hep söylerdi bu şarkıyı...Daha fazla dayanamıyordum.
+Durdur arabayı! Lütfen durdur şu arabayı...
Araba durunca hemen inmiştim.Elimi kalbimin üzerine koydum.Sanki onu tutarak onaracakmışım gibi...Daha fazla kendimi tutamayıp gözyaşlarımı azad ettim.Nefesim kesiliyordu.Kriz geçiriyordum.Civan ilacımı cebinden çıkarıp sıkmak istemişti ama engel olmuştum.
-Ne yapıyorsun?! Öleceksin!
+İ-istemiyorum!
Zorla ilacımı sıkmıştı.Yere öylece çökmüştüm.Yanıma oturmuştu.
+Öldür beni...Yalvarıyorum öldür beni...Yapamıyorum artık...
-Yapamam...Öldüremem.
Bileğimi açıp ona uzattım.
+Al! Kes hadi! İntihar etti dersin...Ben yapamıyorum bari sen yap...Kes!
Bileğimi tutmuştu.Dudaklarını bileģime bastırınca şaşırmıştım.Aniden beni kendine çekip sarılınca daha fazla ağlamıştım.
-Annesizlik zordur bilirim...Kaç yıl oldu?
+3...
-Daha çok taze,5-ci yılda alıştım ben.
Gözyaşlarımı silip ayağa kalktım.
+Ağlamak yok.Ben bugün yeniden doğuyorum.Acımı unuttur bana...
İnstagram:
aydanaskerzadee
🍷💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵𝓲𝓴𝓽𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓷 18+ *Bitti*
ChickLitYaraları hala kanayan iki insan...Biri hala çocuk olan bir kız,diğeri yetişkin olmuş ama hiç büyüyememiş bir adam...Adam kızın yaralarını sara bilecek miydi? Kız adamı karanlığından çıkara bilecek miydi? "-Yaz bakalım google'a,düğün gecesi evli çift...