*33*Aptal

234 10 0
                                    

Köfte ekmek alıp arabaya geçtik.Arabada canım sıkılmıştı.

+Hadi soru cevap yapalım.

-Başla.

+Immm,gerçek bir evlilik yapacak olsan Hande ile mi evlenirdin, benimle mi?

-Zaten gerçek bir evlilik yaptım?

+Peki şöyle sorayım,gerçekten aşık olsan,kime olurdun?

-Vallaha Hande'ye olmayacağım kesin.Sevmem ben öyle egosu tavan yapmış,şımarık kızları.

+Sıra sende.

-Hiç sevgilin oldu mu?

+Hayır.Peki ya senin?

-Eee...

+Anladım...5?

-Yok.

+8?

-Bir tık daha fazla.

+10?

-Biraz daha

+Yuh! 14?!

-Evet.

+İğrenç herif.

-Şaka yapıyorum.Takılma.Sadece bir tane sevgilim oldu o da Aslı.

+Hani sevmiyordun?

-Sevgili oldum diye sevmek zorunda mıyım?

+Peki.Sen sor.

-Dürüst olmanı istiyorum...Sence benim bir şansım var mı?

+Şans her zaman vardır.Ben soruyorum,beni yıllar sonra ilk kez gördüğünde ne düşündün?

-Hah şu tuvalet kapısı macerası...Çok şımarık,sevimsiz,inat bir şey olduğunu düşündüm...Ama haklıydın,çok kaba davranmıştım.

+Farkında mısın uzun süredir bana bağırmıyorsun,vurmuyorsun?...

-Gerçekten öyle...Ben bile şaşırıyorum...Hayvan mışım ben...Sana yaptıklarımı hatırladıkca...Pişman olmam sana yaşattıklarımı değiştirmez,unutturmaz.

+Değiştirmez belki ama unutturabilir...

-Hayır! Sakın beni affetme Yaren...Dizlerine kapanıp yalvarsam bile affetme...Sana yaptıklarımı affetme...

+Neden?

-Çünkü sen hep affediyorsun ama ben kendimi affedemiyorum...

+Böyle olmaya devam ettiğin sürece...Bu halin hoşuma gidiyor aslında...

-Bak daha yaşın küçük,bazı şeyleri oyun sanıyorsun...Ama benim yaptıklarımın özürü olamaz,anla bunu.Hatta hala benimle evli kalman hata,ben sana boşanalım demiştim ama kabul etmedin.Neden?! Neden boşamıyorsun beni?! Konu Sahra mı? Sende kalsın Sahra,ben çocuk falan bakamam

+Çünkü istemiyorum!

-Neden istemediğini söyle!

+Hayır.

-Yaren söyle!

+Nedeni yok.Canım istemiyor o kadar.

-Ben biliyorum o nedeni,çıkar onları aklından Yaren...Senin iyiliğin için...Zorla tutmuyorum seni,istediğin zaman çeker gidersin...Anlayışla karşılarım.

+Ya kalırsam? Anlayışla karşılar mısın?

-Gitmen gerekiyor...Beni sevme Yaren...Sevme beni...

+Seni değil,kendi duygularımı seviyorum!

-Ne?

+Boş ver.

-Hayır,bir şey söyledin devamını getirmen lazım!

+İstemiyorum.

-Peki.Tamam.

Civan sigara kutusunu alıp tekrar yerine koymuştu.

+Neden içmedin?

-Dumandan etkileniyorsun,sonra krizin falan tutuyor.

+Sağol.

Yüzümü cevirmiştim.Üzerime eğilip belimi sarmıştı.Yüzünü yüzüme yaklaştırıp gözlerimin içine baktı.

-Böyle mi olsun istiyorsun?! Böyle mi olalım?! 26 yaşındayım ben,sana göre değilim! Ben seninle ergen sevgililer gibi barlarda takılamam,dövme yaptıramam,romantik hediyeler alamam,aşk sözcükleri söyleyemem,şiirler yazamam,beni arkadaşlarınla tanıştıramazsın,beraber tatile gidemeyiz,partilere katılamayız! O telefonda gördüğün sevgililer gibi olamayız! Gizlice kütüphanelere gidemeyiz,sinemaya gidemeyiz,her dakika mesajlaşamayız,piknik yapamayız...Ben öyle bir adam değilim Yaren...

+Farkında mısın,bu saydıklarının çoğunu yaptın?

-Ne demek istiyorsun?

+Diğerlerini de yapmamız için hiç bir engel yok.Nasıl biri olduğunu biliyorum ama...

-Neden beni istiyorsun o zaman?

Gözyaşlarıma engel olamıyordum.Arabadan inip sakinleşene kadar ağladım.Etraftaki insanların bakışlarını umursamadan ağladım.Civan arabadan iner inmez üzerine gidip göğsüne sert bir yumruk atmıştım.

+ÇÜNKÜ BEN APTALIN TEKİYİM! BEN SALAĞIM! BEN KENDİ CELLADIMA AŞIK OLACAK KADAR SALAĞIM! EVET DOĞRU,UYUMLU DEĞİLİZ,HATTA İMKANSIZ GİBİYİZ AMA BEN YİNE DE İNATLA İSTİYORUM SENİ ÇÜNKÜ AKLIM BU SİKTİĞİMİN KALBİNE SÖZ GEÇİREMİYOR!

Arabaya yaslanıp ilacımı aldım.Öylece yanımda duruyordu.

-Çok cesursun.

+Bu kadar mı?

-Ve çok aptalsın.

+Biliyorum.

-Benden uzak durman gerekiyor.

+Ne?

-Duydun işte,uzak duralım birbirimizden,başka yolu yok.

+Doğru...Sonuçta etrafında Aslı gibi kadınlar varken neden benimle birlikte olasın ki...

Sinirle yürümeye başladım peşimden geliyordu.Kolumu tuttuğunda sinirle kolumu çekmiştim.

-Yapma...Eve dönelim.

+İstemiyorum! Madem beni istemeyecektin neden yakın davrandın?! Neden beni kendine bağladın?! Madem sevmeyecektin neden sevecekmiş gibi yaptın? Yazık değil mi bana?...Niye beni böyle ortada bırakıyorsun?!

Sarılmaya çalışmıştı.Sert bir tokat atıp itmiştim.

+Sarılıyorsun,öpüyorsun,beraber uyuyoruz,saçlarımı okşuyorsun sonra da iş ciddiye binince beni istemiyorsun!  Niye yaptın,niye bana prensesmişim gibi davrandın,niye bana taç taktın? Niye beni göklere çıkarıp sonra da yere bıraktın? Ya ben nasıl kandım ki sana...Nasıl inandım...Aptal gibi inandım beni sevdiğine...Sandım ki... Hiç mi sevmedin?!...

-Hiç sevmedim.

+Senden de bu beklenirdi Civan Alaca.Benim senden başka kimsem yoktu,meğer sende yokmuşsun...

𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵𝓲𝓴𝓽𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓷  18+ *Bitti*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin