*20*Dövme

357 11 0
                                    

Şirkete geçmiştim.Toplantıda canım sıkıldığı için İnstagrama girip Yaren'in hesabını bulmuştum.Profiline Yaren Alaca yazması nedense çok hoşuma gitmişti.Biraz fotoğraflara baktım.
Karşıma çıkan fotoğraf resmen beni delirtmişti,yahu kızım daha dakika bir gol bir! Bikini ile fotoğraf mı atılırmış?!Biraz daha aşağılara indim.

+Sikeceğim böyle işi...

"Civan bey?!"

+Ben onu sesli mi söyledim ya...Kusura bakmayın.

Suzan:Eee Civan bey,siz biraz dalgınsınız galiba.İsterseniz ben devam edebilirim.

-Devam et Suzan,eve gitmem lazım.

Yarenden

2 saat olmuştu.2 saatdir Hande ile aynı havayı soluyordum...Aynı evi paylaşıyordum.Koltuğa oturmuştum.Çok geçmeden Civan içeri dalmıştı.

+Sen niye erken geldin?

-Sen beni delirtecek misin?! Bikinili fotoğraf atmak nedir ya?!

+Bağırma bana! Ayrıca o fotoğraf eski hem sana mı soracağım nasıl fotoğraf atacağımı?!

-O gögsünün üzerindeki dövme ne peki?! Kime yaptırdın onu? Kim izin verdi? Dövmecin kim,dövmecin? Hadi diyelim yaptırdın,neden oraya yaptırdın?! Niye internetde paylaşıyorsun kızım?!

+Hayırdır sorguda mıyız?!

-Sorgudayız Yaren hanım,derhal açıklama bekliyorum.

+Canım dövme yaptırmak istedi ve yaptırdım.Hatta bir tane daha yaptıracağım.Dövmecim de Ozan Ercan

-Ailenin izni olmadan 18 yaş altı gençler Ozan'a dövme yaptıramıyor diye biliyorum ben!

+Ben herkes değilim Civan Alaca!

-Öyle mi?! Nerden tanışıyorsunuz Ozanla?!

+Sana ne?!

-Ne demek sana ne?! Kocanım ben senin!

+Siktir git,kocammış...

-Ne diyorsun lan sen?!

Civan sehpanın üzerindeki bibloya tekme atmıştı.

+Bu ne?! Yine güç gösterisi mi?! Böyle mi gösteriyorsun gücünü Civan Alaca?! Al o zaman sana güç!

Diğer bibloyu elime alıp duvara fırlattım.Parçalanmıştı.

-Sabrımı taşırıyorsun!

+Yapma ya?! Çok korktum! Sen anca böyle yalandan erkeklik taslarsın!

Civan hızlı bir hamle ile beni koltuğa yatırıb üzerime çıktı.

-Seni uyardım! Çok merak ediyorsan gösterebilirim yalandan erkekliği!

Eliyle çenemi sıkıp şakağımı öptü.

+Çekil! Çok ağırsın! Kalk üzeri-...

-Yaren?

+Nefes alamıyorum,ilacım...İlacım odamda kaldı...

Civan ceketinin cebinden ilacımı çıkarıp sıkmıştı.

-Şimdi nasıl?

+İyi iyi.

-Sonunda akıl ettin erkenden söylemeyi.Neden böyle oldun şimdi? Üzüntüden mi?

+Yok! Ne üzüleceğim ya?! Benden mutlusu mu var?!

-Eeeh,yeter be!

Civan odaya çıkıp 15 dakika sonra dönmüştü.

-Herkesi salona alabilir miyim?!

Herkes salona toplanmıştı.

Can:Abi? Noluyor?

-Şimdi bu evde hemen hemen herkes biliyor Yaren'in hastalığını,ben bir liste hazırladım.5-6 tane kopyaladım.Evin her yerine koyun bunları.Bundan sonra sıkı yönetim ilan ediyorum.

Hafize:Ne listesi oğlum?

-Hemen okuyorum.

1-Evde böcek görmek istemiyorum!
2-Halı,kilim,peluş oyuncak,tüylü yastıklar falan ne varsa evden çıkarılacak!
3-Torbalı değil,sulu sistem elektrik süpürgeleri kullanılacak!
4-Evde yün yorgan,yastık falan kullanılmayacak! Kısaca yün yasak!
5-Çok fazla parfüm,oda spreyi falan sıkılmayacak!
6-Bizim odamıza kokulu deterjan,çamaşır suyu,tuz ruhu gibi maddelerle yıkanmış eşyalar falan girmeyecek!
7-Grip falan olursanız,Yaren'e en az 10 metre uzak olacaksınız.
8-En önemli kural,toz yok! Gerekirse her gün temizlik yapılacak! Toz görürsem kötü olur!
9-Son olarak evin her yerine Yaren'in ilaçları konulacak! Dolaplara,çekmecelere,banyoya,giyinme odalarına,mutfağa...Kısacası her yere!

+Kural 10-Civan Alaca isimli şahısı evde görmek istemiyorum,hastalığımı tetikliyor!

Çalışanlar gülmemek için yüzlerini saklamaya çalışıyorlardı.Ben baya baya kahkaha atıyordum.

-Komik mi?

+Civan?

-Ne?

+Delirdin mi sen?!

-Kriz geçirmeni istemiyorum.

+Eee,söyleyecekleri bu kadar.Dağılalım lütfen.

Herkes çıkmıştı.

+Kriz geçirmemi istemiyorsun?!

-İstemiyorum.

+Bana o saçma sapan şeyleri izlettiğinde kriz geçirmiştim! Beni suda boğmaya kalkıştığında kriz geçirmiştim! Saçma sapan yemeklere götürdüğünde kriz geçirmiştim! Evimden kovulduğumda kriz geçirmiştim! Annemin elbisesiyle ilgili ileri geri konuştuğunda kriz geçirmiştim! Abim ile birbirinizi öldürmeye kalkıştığınızda kriz geçirmiştim! Şimdi de üzerime çıktığın için kriz geçirdim,yani yastığın yorganın suçu yok!

𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵𝓲𝓴𝓽𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓷  18+ *Bitti*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin