*15*Lale

383 10 0
                                    

Lale:Onunla hiç ilişkimiz olmadı ama...Ama bir kaç kez birlikte olduk.Bak...Her şey senden önceydi,evlendikten sonra beni aramadı bile,telefonlarımı açmıyordu..Bende son çare seni buldum.

+Kaç aylık?

Lale:9.Kız...İsmine daha karar vermedim.Ben kızımı tek başıma büyütürüm ama en azından babasının onu bilmeye hakkı var.Kızımı istemese bile...

+İstememek gibi bir hakkı yok.

Kendimi çok garip hisseddiyordum.Evliydim,sohbet ettiğim kadın kocamdan hamileydi...

Lale:Aaah!

+Lale? İyi misin?!

Lale:Suyum geldi!

Hızla ambulansı aramıştım.

Lale:Masanın üzerinde kağıt var! İmzala onu,ben imzaladım sende imzala!

+Ne kağıdı bu?!

Lale:Yalvarırım imzala!

Ne olduğuna bakmadan imzalamıştım.

Lale:Ben çok hastayım Yaren...Bana bir şey olursa...Çocuğum sana emanet.O imzaladığın kağıt...

+Tamam tamam anladım yorma kendini ambulans geliyor!

Lale:Geliyor! Sen sen yap!

+Ben yapamam...

Lale:Yalvarırım Yaren,kurtar kızımı!

Bir şeyler yapmam gerekiyordu.Eteğinin altına baktım.

+Başı görünüyor!

Lale:Geliyor!

Lale'nin çığlıkları bütün apartmanda yankılanıyordu.Bebek şu an elimdeydi...

Lale:Kızım...

Bebeği kucağına vermiştim.

Lale:Kızın olsa ismini ne koyardın?

+Sahra koyardım.

Lale:Güzel kızım...Sahra'm.

+Ne?

Lale:Kızımın adını sen koydun...Onu sen kurtardın...Unutma imzaladın o kağıtları,kızıma sahip çıkacaksın! Benim başka kimsem yok...

+Lale,kızına kendin bakacaksın!

Lale:Ben...Ben ölüyorum...Ona iyi bak,ona çok iyi anne ol...Asla bırakma! Şimdi beni boş ver ve kaç git! Kızımı,kızımızı al ve git.18 yaşını doldurmadın daha,alırlar onu senden,kaç git! Söz ver bana!

+Söz...Lale! Lale?!

Gözleri kapanmıştı...Bebeği kucağıma aldığımda çok garip hissetmiştim.

+Lale gitme...Gitme yapamam...

Gözyaşlarıma engel olamıyordum.Küçücük bebek...Kollarıma verip öylece gitmişti...Bebeği banyoda yıkamıştım.Tertemiz olmuştu.Lale'nin odasına girdiğimde yatağın üzerinde bebek kıyafetleri görmüştüm.Bebeği giydirip sıkı sıkı sardım.Kucağıma alıp evden çıktım.Çıkmadan önce son kez Lale'nin cansız bedenine baktım.

+Sana söz Lale...Kızımıza çok iyi bakacağım...

Evden çıkıp bir mağazaya girmiştim.Üzerimdeki kıyafetler çok kirlenmişti.Yeni bir şeyler alıp çıktım.Karşıdaki otele girip bir oda istedim.Odaya çıkıp bebeği yatağa bıraktım.Yeni aldığım kıyafetleri giyip bebeği alıp çıktım.

Yeni aldığım kıyafetleri giyip bebeği alıp çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bulduğum ilk taksiye binip şirkete gittim.

Suzan:Civan bey toplantıda Yaren hanım,biraz bekleyin lütfen..

+Beklemeyeceğim.

Suzan:Lütfen böyle giremezsiniz!

+Ben Civan'ın karısıyım,istediğim yere istediğim gibi girerim!

Toplantı odasına girip herkesi dışarı çıkardım.

-Ağladın mı sen? Ne bu halin? Bebek nereden çıktı?

Histerik bir kahkaha attım.

+Ağladım,evet ağladım...Kocamın sevgilisi bebeğini bana bırakıp gitti...Öldü! Tebrik ederim kocacığım baba oldun,bak kızına! Adını ben koydum! Kocamın çocuğuna adını ben koydum...Ellerime doğdu kızın!

-Ne?

+Lale...Lale bebeği bana bıraktı...Adını Sahra koyduk...

-Yürü eve gidiyoruz.

Eve gitmiştik.

Bebeği sakince odadaki yatağa yatırdım.

-Yaren sen iyi değilsin...

+Çok iyiyim...Çok iyiyim.Sonuçta kaç insanın kocasını çocuğu ellerine doğuyor ki?!

-Sen bu bebeği buraya nasıl getirdin?

+Lale onu da alıp kaçmamı istedi.O senin kızın...

Akşama kadar sadece oturmuştuk.Bebek ağlayınca oturduğum yerden kalkıp bebeği kucağıma aldım.

+Annenin yokluğunu hissetmene izin vermeyeceğim bebek...

Alnına hafif bir öpücük kondurdum.

+Hadi uyu miniğim.

Civan beni şaşkınlıkla izliyordu.

-Ben baba falan olmak istemiyorum.Buna hazır değilim.

+Bunu söylemek için çok geç.Ona sahip çıkmak zorundasın,zorundayız!

-Yapamam.Üzgünüm...

+Senin yüzünden onu benden alırlarsa bunu sana ödetirim! Lale onu bana emanet etti,son nefesinde söz verdim ben o kıza.

Can:Abi! Abi polisler geldi Yaren'i soruyorlar.

+Alacaklar...Sahra'yı alacaklar!

Polisler odaya dalmıştı.

Polis:Kaçırılan bebek bu!

+Kaçırmadım...Annesi bana emanet etti...Lale ona benim bakmamı istedi! Bırakın onu!

Polis:Sevgilisinin karısına? Üstelik 18 yaşını doldurmamış karısına?

+Babası...Babası burada!

Polis:Siz bebeğin babası mısınız?

+Civan bir şey söyle!

-Bilmiyorum...

Polis:Anladım,DNA testi yaptırın.Babasıysanız gelir alırsınız.

+Civan! Götürecekler çocuğu!

-İşlerini yapıyorlar,sakinleş biraz.

𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵𝓲𝓴𝓽𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓷  18+ *Bitti*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin