*50*

225 8 0
                                    

Halil:Yaren! Öldüreceğim lan seni!

-Yaren al çocukları yukarı çık!

Halil:Hiç bir yere gitmiyor! İkinizi de öldüreceğim!

Silahı Civan'a doğrultmuştu.Ani bir hareketle Civan'ın önüne geçtim.

+Önce benden başla.

-Yaren çekil!

+Gözlerimin önünde ölmene dayanamam...

Kenan:Halil! Ne yapıyorsun sen?! Bırak çocukları!  Hanife çocukları götür!

Halil:Karışma Kenan,bu kız benim hayatımı mahvetti,her şeyi hak ediyor,ikisini de öldüreceğim!

Kenan:O elindekini kızıma ya da oğluma sıkarsan seni yaşatmam!

Halil:Kızın?! Hep gözün vardı zaten ailemde! Hep kendi kızın sanıyordun Yaren'i!

Kenan:Evet! Evet o benim kızım! Sen baba falan değilsin Halil! Sen baba falan olamazsın! Bırak çocuğun peşini!

Halil:Son duanı et.

Gözlerimi kapattım.Çaresizce birazdan vücuduma saplanacak olan kurşunu bekledim...Sonra iki silah sesi duydum...İki silah sesi...Korkarak gözlerimi açtım.Babam yere yığılmıştı.Yavaşca Civan'a döndüm beyaz gömleği kan olmuştu...Yere düştüğünü görünce yanına koştum.Kollarıma aldım,yüzünü okşadım...

+AMBULANS ÇAĞIRIN! BİRİ AMBULANSI ARASIN!

Ağlamama ve çığlıklarıma engel olamıyordum...

-Korkma...

+Civan nolur biraz daha dayan,ben biliyorum sen çok güçlüsün...

-Yaren...Eğer ölürsem sakın arkamdan ağlama...

+Yapma...Bırakma beni...

-Savaş ve Sahra sana emanet.Bir gün kendi hayatını kurmak istesen bile onlardan vazgeçmeyeceğine söz ver.

+Vazgeçmem,vazgeçemem...

-Unutma hep yanında olacağım...

+Civan nolur gitme...Seni seviyorum...

-Bu bir son değil sevgilim...Bu bir son değil...Seni seviyorum...

+Hayır hayır hayır hayır! HAYIR! AÇ GÖZLERİNİ! CİVAAAN! BIRAKMA BENI AÇ GÖZLERİNİ!

4 ay sonra

Sabah erkenden uyanıp üzerimi giyindim.

Mahkeme için olabildiğince ciddi giyinmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mahkeme için olabildiğince ciddi giyinmiştim.Beyaz spor ayakkabılarımı ayağıma geçirip evden çıktım.Önce hapishaneye gidecektim.Uzun uğraşlar sonucu görüşme odasına girmeyi başarmıştım.Karşımda görünce dayanamayıp koşup sarılmıştım.

𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵𝓲𝓴𝓽𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓷  18+ *Bitti*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin