*35*Kişisel sorunlar

227 10 0
                                    

Dilara:Bize o lazım,numarası,instası,herşeyi.

+Yalnız hanımlar...Beyefendi menüye dahil değil.

Dilara:Tatlım ne iş yapıyor beyefendi?

+Büyük patron tatlım.

Dilara:Güzel.İsmi ne?

+Civan.

Dilara:Başka ne biliyorsun?

+Yalnız evli kendisi! Bir de kızı var.

Dilara:Hadi ya...Kim bilir hangi çirkin kapmıştır...

Sinirden gülüyordum.

Dilara:Ee tatlım,başka ne biliyorsun?

+Evli dedim?

Dilara:Yani? Kalede kaleci var diye gol de mi atmayalım?

+At tabii at,ben anlatayım size.Civan Alaca,26 yaşında,3 nisan 1995 doğumlu,koç burcu,boyu 1,92,yeşil gözlü,en sevdiği tatlı çikolatalı puding,en sevdiği yemek mantar,yani mantarlı olan her şey,uyumayı çok sever,kravat bağlayamaz,bakmayın öyle yaşının büyük olduğuna bebek gibidir,ilgi ister,bazen bir köfte ekmeği bile kıskanır,uyurken sarılmayı çok sever,sabahları uyanır uyanmaz ilk iş karısının ilaçlarını kontrol eder.Kahve içmeden asla ayılamaz,kolunda,bacağında,boynunda ve sırtında dövmeleri var.Yeterli mi?

Dilara:Severim böyle tipleri,sen bizim aşkımızın mimarı olacaksın da...Sen bu kadar şeyi nereden biliyorsun garson kız?

+Garson değilim.

Dilara:Kimsin peki?

+Yaren Alaca ben.

Dilara:A-a kardeşi misin?! Yunan heykeli gibi abin var tatlım! Eh tabii yoksa bu kadar şeyi nereden bileceksin...

Kahkahamı tutamamıştım.

+Karısıyım çünkü.

Dilara:Ne?

+Kim bilir hangi çirkin kapmıştır diyordun ya...Ben kaptım tatlım,şimdi lütfen o yılan gözlerini kocamın üzerinden çek! Ben çok kıskanç bir kızım...Gerçeği yunan heykeli gibi kocam var,kıskanmam normal bence!

Dilara:Aynen.

+Ama dünyada en son sen kalsan yine de sana bakmaz.Neden biliyor musun? Çünkü doğallık seviyor!

Dilara:Ne demek istiyorsun?

+Şöyle anlatayım sayın futbolcu hanım,ben hakemim! Maç da benim,kale de benim,kaleci de benim! Ve şu an sana kırmızı kart gösteriyorum! Hemen def olup gitmezsen seni o kaleye oturtur...

-Yareen!

+Neyse,ağzımı bozmak istemiyorum.Ben gideyim,kocam bekler! Geliyorum aşkım! Hah sen en son instagram diyordun,ben vereyim sana instagramımı da,numaramı da,sen beni ararsın!

-Yaren bir kere çağırınca gel işte! İkiletme.

+Tamam geliyorum.

-Ne yapıyordun orada?

+Kızlar seni kesiyordu bende haddlerini bildirdim.

-Haddlerini bildirdin?

+Hı hı.Ben çok kıskanç bir kızım kocacığım!

-Sen benim başıma bela mısın kızım?!

+Evet.

Karnım ağrıyordu.Karnımı tutarak tuvalete gitmiştim.

-Nereye?

+Sana ne?!

Tuvalete girip lavaboya yaslandım.Karnımı tutarak acısını geçirmeye çalışıyordum.Civan içeri dalınca korkmuştum.

-Soru sorduğum zaman,cevap ver Yaren!

+İyi.

-Neyin var?

+Yok bir şey.

-Yaren!

+Karnım ağrıyor!

-Bağırma bana!

+Sen bağırıyorsun!

-Ben bağırırım!

+Bağıramazsın! Hassiktir!

-Yine ne oldu?!

+Ya bi sus ya!

Kabinlerden birine girip pantolonumu kontrol ettim.Allah kahretsin ya unutmuş olamam...Unutmuş olmamdan daha önemli bir sorun vardı,dışarıdaki adama ne diyecektim...Kabinden çıkıp anlamasın diye istifimi bozmamaya çalıştım.Gözüm üzerindeki siyah-kırmızı oduncu gömleğine sataşmıştı.

-Ne öyle bakıyorsun?

+Eee...Gömleğini verir misin? Zaten altında tişört var.

-Niye?

+Üşüyorum.

Çıkarıp vermişti.Oh be! Gömleği giyip aynaya baktım.Kalçalarımın üzerini örtüyordu.

-Niye üşüyorsun sen? Ayrıca niye arkana bakıyorsun?

+Her şeyi sorgula! Sana ne ya?!

-Bir dakika bir dakika...Sen! Tamam peki.Eve gitmek ister misin?

+Evet.

-Gel bırakayım seni.Bir şey ihtiyacın var mı? Markete falan?

+Hayır,bir şeye ihtiyacım olursa Musa'ya söylerim o alır.

-Ona ne benim karımın...Tövbe tövbe.

+Ne? Tamamla cümleni!

-Ona ne benim karımın kişisel sorunlarından.

+Sana ne benim kişisel sorunlarımdan?!

-Anladım.

+Neyi?

-Bu zamanlarda sana yaklaşmamak lazım.Çok mu ağrın var?

+Of,hiç böyle olmamıştı ya...

-Arabaya kadar yürür müsün?

+Bilmiyorum

-Gel tutun bana.

+İstemez.

-Yaren şu an inat edecek durumda değilsin!

Sol elini belime sarıp sağ eliyle elimi tuttu.Tuvaletten çıkıp tekrar masaya doğru yürüdük.

-Aldım çantanı,hadi bakalım.

Dilara:Pardon bi bakar mısınız?

+Sıçacağım şimdi ağzına...

-Efendim?

+Yok bir şey,biraz daha tutar mısın kendimi iyi hissetmiyorum.

𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵𝓲𝓴𝓽𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓷  18+ *Bitti*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin