Davet çok sıkıcı geçiyordu.Garsonlardan birini durdurup tepsiden içki aldım.
"Dediğim gibi bu tür anlaşmalar şirketimiz için büyük bir adım"
-Pardon.
Civan hızla yanıma gelmişti.
-Ver şunu bana içmeyeceksin.
+Ama çok sıkıldım.
-Yaren bırak şunu!
+Hayır.
-O zaman ben içerim,ver!
+Öyle mi?!
İnat olsun diye bardağın kenarlarında dilimi gezdirmiştim hatta yalamıştım diyelim.
+Al iç.
-Ne yapıyorsun sen,çocuk musun?!
+Artık içemezsin.
-İnat diyorsun?
+İnat diyorum.
-Peki.
Civan bardaği alıp hiç umursamadan içmişti.
+İğrençsin!
-Niye? Karımın yaladığı bardağı içtim diye mi?
+Ben öylesine yapmıştım,sen manyak mısın?
-Manyağım.Öpüşmüş gibi mi olduk biz şimdi? Gerçeği daha önce gerçekten öpüşmüştük.
+Sen! Sen beni delirtiyorsun!
-Biliyorum,bilerek yapıyorum.
Sinirden yerimde tepinmiştim.
+Gerçekten pisliksin!
-Bana sesini yükseltme!
+Yükseltirsem ne olur?!
Civan bileklerimi tek eliyle tutup diğer eliyle belimi kavramıştı.Dudaklarının dudaklarımın üzerinde ne işi vardı?! Ayrıldığında bileklerimi hala bırakmamıştı.Sakince gülümseyerek fısıldıyordu.
-Tokatı sonraya sakla,şu an papparaziler bizi çekiyor,tokat atarsan bu durumu toparlayamam.
+Tamam atmayacağım bırak kolumu.
-Nedense sana hiç güvenmiyorum.
Aslı:Civan!
-Aslı?! Sen ne zaman döndün?
Aslı:2 gün oldu,döner dönmez seni aradım ama evlendiğini duydum.
-Öyle oldu.
Aslı:Kız kardeşin tatlıymış,eşini göremedim?
Can:Aslı?
Aslı:Can! Çok özledim seni de,bende tam kız kardeşinizle tanışacaktım.
Can:Kız kardeş?
+Bana diyor.
Can:Kız kardeşimiz Amerika da.Dönmek gibi bir niyeti yok.
Aslı:Aa sen kimsin peki ufaklık?
+Eşiyim.
Aslı:Can! Sende mi evlendin?! İnanamıyorum! Benim Civan'ım yapmaz diyordum ama Can'ım da yapmış.
Can:Yok ben evlenmedim.
Şu kıza gerçekten sinir olmuştum.Civan'ın koluna girip kıza sahte bir gülümseme ile cevap verdim.
+Benim Civan'ım!
Aslı:Ee çok pardon hayatım,ama beni de anla lütfen sen ve Civan...Yani çok garip.
+Senin gibi mi hayatım?
-Bizim şu masaya gitmemiz lazım,hadi Can!
Civan Can'ı da alıp uzaklaşmıştı.
Aslı:Kusura bakma,biz Civanla eskiden birlikteydik...Hatta nişanlıydık.
+Biliyorum.
Aslı:Biliyorsun?
+Civan bana asla yalan söylemez,seninle ne kadar mutsuz olduğunu da biliyorum.
Aslında haberim yoktu.Sallıyordum.
Aslı:Öyle mi? Nişanlandıktan sonra hayatında bebek istemedigini söyleyince ayrılmak zorunda kaldım.Sen buna rağmen onunla evlendiysen...
+Çok pardon lafını bölüyorum ama Civan bana bebek istemediğini söylemedi aksine o istiyor ben istemiyorum.İşte seninle benim aramdaki fark bu tatlım!
Masadan ayrılıp terasa çıktım.Neredeyse davetin sonuna kadar terasta durmuştum.Uykum geliyordu,hafif gözlerimi kapatmıştım.Civan bana seslenince yerimden sıçramıştım.
-Eve gidiyoruz.
+Geliyorum.
Eve girip şortumu ve t-shirt-imi üzerime geçirdim sonra da saçlarımı topuz yapıp yüzümdeki makyajı çıkardım.Civan aniden banyoya girince korkmuştum.Üzerime gelip beni duşakabine itti.İçeri girip dudaklarıma yapıştı.Engel olmaya çalışsamda başarılı olamıyordum.Kulağıma fısıldamıştı.
-Dokunulmazlığın bitti karıcığım!
Tekrar dudakları dudaklarımı bulduğunda gözlerimi sıkıca kapattım.Ağlamayacaktım.Bir eliyle belimi okşayıp elini yavaş kalçama indirmişti.Gözyaşlarıma engel olamıyordum.Zor da olsa bir şeyler söylemeye çalışmıştım
+Civan nolur yapma...
1-2 dakika böyle geçmişti sonra geri çekilmişti.
-I ııh,olmuyor.
Daha fazla ayakta duramayıp duvara sürtünerek yere çöküp ağlamaya başlamıştım
-Bir türlü etkileyemiyorsun beni,bir türlü kadın olamıyorsun!
Ağlayarak bağırmıştım.
+Kadın olmak istemiyorum!
-Ama olman gerekiyor...Benim kadınım olman gerekiyor!
+İstemiyorum.
-Aynen öyle,istemiyorum,isteyemiyorum,olmuyor! Çekicilik desen yok,seksilik desen yok,bir türlü olmuyor,bir türlü sana yükselemiyorum!
Elini havaya kaldırmıştı.Hemen korkarak ellerimle kendimi korumaya çalıştım.Vurmamıştı...Kaldırdığı elini sinirle indirmişti.Yere çöküp öylece oturdu.
-Çünkü sadece bir kız çocuğusun...Sen ne anlarsın bu yaşta kadın olmaktan...
+Neden bana böyle davranıyorsun?!
-Çünkü sen para için kendini satan birisin!
+Ne?!
-Kim bilir kimlerin altına yattın da burada gelmiş sana dokunmayayım diye yalvarıyorsun...
+Doğru konuş!
-Niye? Yalan mı?! Zoruna mı gitti gerçekler?! Sırf para için bu yaşında gelip benimle evlendin! Sırf koca parası yemek için! Git şimdi doya doya ye paramı!
+Ne saçmalıyorsun sen?! Ben mi istedim seninle evlenmeyi?! Ya babam sattı beni,öz babam beni benden 10 yaş büyük bir adama sattı! Senin parana da kalmadım ben! Okuyacağım...Okuyup kendi ayakparımın üzerinde duracağım...İlerde çok başarılı olacağım! Sana,size inat!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵𝓲𝓴𝓽𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓷 18+ *Bitti*
Literatura FemininaYaraları hala kanayan iki insan...Biri hala çocuk olan bir kız,diğeri yetişkin olmuş ama hiç büyüyememiş bir adam...Adam kızın yaralarını sara bilecek miydi? Kız adamı karanlığından çıkara bilecek miydi? "-Yaz bakalım google'a,düğün gecesi evli çift...