*65*

138 5 0
                                    

Belimdeki silahı çıkarıp kafasına doğrultmuştum.

+Sen kimsin de beni seçim yapmaya zorluyorsun?! Sen karşındakinin kim olduğunun farkında mısın?!

Selim:Karşımda sadece sen varsın, tüm cesaretinle...

+Bana bak! Senin karşında aptal yok! Senin karşında Yiğit Civan Alaca'nın karısı, Haluk Polatoğlu'nun kızı Yaren Alaca Polatoğlu var! O laflarına dikkat edeceksin! O kelimelerini teker teker seçip öyle konuşacaksın!

Selim:Haluk abi mi?

+Yaa, Haluk abi! Masanın başındaki adam, babam! Üstelik ben onun tek kızıyım, haberin olsun! Her ne kadar sert görünse de bir gözyaşıma dünyaları yakacak adam! Ben baştan uyarayım!

Silahı tekrar belime koyup restorandan çıkmıştım. Tekrar Nazlıyla buluşup silahı Musaya geri vermiştim.

Musa:Yenge ben bir şey soracağım.

+Ne?

Musa:Alışveriş merkezine silahla giremezsin ki, nereye gittin sen yenge?

+Ay sana ne Musa?!

Musa:Bak ben senin için dedim yengem, Civan abiyi kızdırma.

+Tamam Musa, sür eve.

Eve gelmiştik. İçeri girip montumu çıkarmıştım.

-Neredeydin?

+Alışveriş-

-Bana yalan söyleme!

Sesi öyle yüksek çıkmıştı ki herkes salona inmişti.

+Civan...

-Selim ile buluştun mu, buluşmadın mı?!

+Bak ben-

-Bana cevap ver!

+Buluştum...

-Bana yalan söyledin, arkamdan iş çevirdin!

+Beni aradı, yardım edeceğini ama sana söylememem gerektiğini söyledi. Bende ailemiz için-

-Ben senden yardım istedim mi?! Tek yapman gereken evde oturup benim bu başımızdaki dertden kurtulmamı beklemekti ama sen illa ki bu işe karışacaksın!

Ali:Civan biraz sakin mi olsan, kız hamile sonuçta.

-Sen karışma Ali!

+Evde oturup o manyak Sinemin ve babasının bizi öldürmesini bekleyemezdim!

-Ben senden yardım istemedim!

Bağırarak üzerime gelmişti. Sırtım duvarla buluştuğunda gözlerimi kapatıp sanki orada değilmişim gibi hissetmek istedim... Yumruk yaptığı elini kaldırıp duvara geçirmişti. Sağ eliyle çenemi sıkıp kulağıma yaklaştığında istemsizce ağlamaya başlamıştım.

 Sağ eliyle çenemi sıkıp kulağıma yaklaştığında istemsizce ağlamaya başlamıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Bitti.

Ali:Sen önce o eline koluna sahip çık! Ne o öyle duvara yumruk geçirmeler falan?!

-Haluk abi, sana saygım sonsuz. Al şu kızını gözümün önünden. Bitti! Bitti Yaren Polatoğlu!

+Gitme...

-Çok geç, bunu bana yalan söylemeden önce düşünecektin!

Kapıyı çarpıp çıkmıştı. Arkasında bir enkaz bırakmıştı. Ayakta duramayıp yere düşmüştüm.

Ali:Yaren kalk şuradan.

+Terk etti beni... Bitti dedi...

Daha fazla ağlamıştım.

Ali:Bir adamın arkasından ağlamana izin vermem!

Haluk bey karşımda diz çöküp ellerimi tutmuştu.

Haluk:Aşk kazanacak Yaren, geri dönecek kızım... Bak sen ağlama, üzme kendini. O şimdi çok sinirli ama merak etme, sakinleşince anlayacak seni ne kadar üzdüğünü.

+Bitti dedi... Bu kadar kolay mı?!

Haluk:Değil tabii ki, biter mi öyle kolay kolay?! Hem Civan bu, esip gürler ama sonra pişman olur döner.

+Bu sefer çok kızdı...

Haluk:Kalk ayağa Yaren, benim kızımı hiç kimse üzemez! Kalk!

Ali:Hatta gel sen benimle, odana çıkalım. Hadi Mete.

Odama çıkmıştık. Ali çekmecede bir şeyler arıyordu.

Ali:Buldum! Hadi bakım yapalım.

+Ne?

Mete:Bakım, en sevdiğim.

Ali:Maskeleri buldum, hadi sürelim. Ama önce pijamalarımızı giyelim. 5 dakika sonra burada buluşuyoruz.

Mete:Emir alındı.

Giyinme odasına girip pijamalarımı giymiştim.

Giyinme odasına girip pijamalarımı giymiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

5 dakika sonda tekrar odama girmişlerdi.

Ali:Evet, sürelim şu kremleri, maskeleri bu gece güzelleşelim.

Mete:Abla senin ayıcıklı pijaman yok mu?

+Evliyim ben aptal, ne ayıcıklı pijaması? Üç çocuklu kocamı ayıcıkla pijama ile mi karşılayacağım?!

Mete:Tamam ya tamam, sormadım.

Ali:Canın ne istiyor sevgili kardeşim?

+Şey... Civan her gece ballı süt yapıyordu bana.

Ali:Civan?

+Evet.

Ali:Bizim öküze bak sen, Mete koş! Ballı süt sende!

Mete:Hemen geliyor.

Mete mutfağa inmişti. Ali tarağı alıp arkamda oturmuştu. İncitmeden saçlarımı tarıyordu.

Ali:Bak ben yıllarca seni uzaktan izledim, neredeyse her şeyini biliyorum. Ne hissettiğini de çok iyi biliyorum. Ama merak etme, istese de bırakamaz seni. Hatta-

+Hatta ne?

Ali:Aramızda kalacak!

+Tamam söz.

Ali:Bana mesaj attı.

+Ne yazmış?

Ali:Çıkarken çok ağlıyordu, iyi mi şimdi diye sormuş. Merak etmiş seni.

+Yalan söylemiyorsun değil mi?

Ali:Hayır, bak istersen.

Mesajı göstermişti. Gerçekten de Civan atmıştı.

Ali:Şimdi sen minik bebişi üzmeden ballı sütünü içip mışıl mışıl güzellik uykusu uyuyacaksın.

Kendimi tutamayıp sarılmıştım.

+Teşekkür ederim...

Ali:Ne demek birtanem... Abiler bu günler için var.

𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵𝓲𝓴𝓽𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓷  18+ *Bitti*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin