*19*İnstagram

363 12 0
                                    

-Git işine! Seninle aynı odada kalacağımı falan mı düşündün?!

Hande:Ben senin karınım!

-Oooo,sen bayağı kaptırmışsın kendini?! Bana bak Hande! Sen neyine güveniyorsun?! Ortada resmi nikah yok Hande! Benim bir tane karım var o da içerde!

Gerçekten Hande'yi istemiyor muydu?...Sapık Civan Hande'yi geri çevirmişti.Kapının çarpma sesini duymuştum.

-Buradayım...Girmedim o odaya,girmem...Gerekirse sabaha kadar burada beklerim ama o odaya girmem! Yarın...Yarın Sahra geliyor,hallettim her şeyi.Artık kimse almayacak onu senden,sırf sen istiyorsun diye nüfusuma aldım onu,sırf sen daha fazla üzülme,ağlama diye.

+Neden beni bu kadar düşünüyorsun?

-Bilmiyorum...Böyle mi teşekkür edeceksin?

+Ne istiyorsun?

-Şarkı söylemen çok hoşuma gidiyor Yaren...Bana şarkı söyler misin?

Kendimi sana sevdirmeye çalıştım
Düşer gibi oldum ama alıştım
İstediğim yerde uçardım
Beni gör diye biraz alçaldım, oh

Güzel mi, çirkin mi gülüşlerim?
Görünmesin, derindir izlerim
Saklanırken yok oldum ama
Kendimi buldum

Yana yana senden vazgeçsem de
Alıştım zannetsem de
Yerin hâlâ sıcak

Ama bak, ben buyum işte
Beni sev ya da sevme
Yeter nefes almak

Kapıyı açtım.Civan duvara yaslanmış oturuyordu.Yanına oturup elimi dizine koydum.

-Beni burada tek başıma bırakmayacağını biliyordum...

+Gerçekten pisliksin.

Gülümseyip elini omzuma attı.

-Biliyorum...

Başımı omzuna yaslayıp gözlerimi kapattım.

+Hande ile asla beraber olmayacağına söz ver!

-Söz.Üşüyeceksin,yerler soğuk.

Diğer elini bacaklarımın altından geçirip beni kucağına oturtmuştu.Tekrar belimi sarıp saçlarımı okşadı.İstemsizce ağlamaya başlamıştım.

-Noldu?! Canını mı yaktım?

+Hayır...Devam et.

-Ağlıyorsun?

+Önemi yok,devam et,annem gittiğinden beri kimse saçımı okşamadı.

Başımı gögsüne yasladım.Eskiden olsaydı şu an kucağında olduğum için olay çıkarırdım ama şimdi...Şimdi sanki dünyadaki en rahat yerde oturuyordum.Burnunu saçlarımda gezdirip derin bir nefes aldı.

-6 yaşındaydın...Saçlarını ördüğüm günü hatırlıyor musun?

+Hatırlıyorum.

-Saçların karpuzlu sakız gibi kokuyordu...Hala öyle...Tabii o zamanlar Civan abim,Civan abim diye koşturuyordun ortalıkta.

+Çünkü bir tek sen dayanıyordun bana,bir tek sen çekiyordun nazımı.

-O zamanlar küçücük bir şeydin,kucağıma alır bahçede koştururdum seni...Şimdi karım olarak kucağımdasın...Garip...Çok garip.

Kapının önünde sabahlamıştık.Sabah uyandığımda hala Civan'ın kucağındaydım.Hande başımızda dikiliyordu.Civan hala uyuyordu.

Hande:Günaydın küçük hanım! Kalk bir kahvaltı falan hazırla.

𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵𝓲𝓴𝓽𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓷  18+ *Bitti*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin