*41*Yenge

240 11 0
                                    

Mehmet:Nerede lan buranın sahibi?!

-Yasin!

Yasin:Efendim abi?

-Beyefendiye Yaren hanımın kim olduğunu anlatabilir misin?

Yasin:Anlaşıldı,mevzu var! Yaren hanım bizim yengemiz olur.Kendisi buranın sahibinin eşi! Şimdi ne halt ettiyseniz özür dileyin çünkü bizim patron sinirlidir hele hele mevzu yenge olunca...

Mehmet:Başlarım lan patronuna da yengene de! Önce karısının ne giydiğine baksın!

+Bana bak gebertirim seni!

Mehmet:Yürü git! Gelmiş burada elinin hamuruyla...Sen git evinde dizi falan izle!

Kendimi tutamayıp adama saldırmıştım.Civan beni durdurmaya çalışıyordu.

+SENİN BEN AĞZINA SIÇARIM! OROSPU ÇOCUĞU!

Mehmet:Kendine gel lan! Bana bak seni polise şikayet ederim! Orospu gibi giyinmişsin bir de bana iyi aile kızı havaları taslıyorsun!

-Orospu mu dedi o benim karıma?

Yasin:Dedi...Allah rahmet eylesin çok şerefsiz adamdı.Hadi buyurun cenaze namazına!

+Yasin! Cenaze falan yok,kendinize gelin!

Yasin:Yenge biz sana edilen hakaretin altında kalamayız!

+Civan! Civan sakin! Bak bir şey yapmana gere...

Daha lafımı tamamlayamadan Civan adamın kafasını bar masasına vurmuştu.

-Bir daha söylesene!

Mehmet:Abi! Abi yapma!

-Sana ne lan benim karımın ne giydiğinden piç?!

Mehmet:Abi bilemedim affet!

-Benim restoranımda hiç kimse kimseyi bir şeye zorlayamaz! Yasin!

Yasin:Öldür de öldürelim patron.Yengeye saygısızlık eden bize de saygısızlık etmiş sayılır.

-Süründür!

Yasin:Woow en sevdiğim! Uzun zamandır yapmıyorduk özledim vallaha...

Mehmet:Abi! Abi nolur yapma! Affet yenge bilemedim...

-Affet yengesi bilememiş.

Sinirle gülümseyip bar masasından tepsiyi alıp suratına vurmuştum. Burnu kanıyordu.

Yasin:Yenge vurdu gol oldu! Helal be! Kimin karısı be!

Murat:Yasin kes sesini! Civan,bırakalım gitsin.

-Ha benim karıma gözümün önünde etmediği laf kalmayacak bende öylece bırakacağım?!

Murat:O zaman ver Yasin'e,ne yapacaksa o yapsın.

-Güzel fikir,daha fazla yormak istemiyorum kendimi.Yasin! Sende!

Yasin:Tabii ki.

𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵𝓲𝓴𝓽𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓷  18+ *Bitti*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin