*16*Havuz

396 11 0
                                    

+Alamazsınız! Bırakın onu!

-Yaren! Kes sesini!

Sahra'yı alan polisin ayaklarına kapanmıştım.

+Nolur...Ne isterseniz yaparım bırakın onu!

-Yaren kendine gel!

Civan yüzüme çok da sert olmayan tokat atmıştı.

-Kendine gel artık...

Polis Sahrayı alıp çıkmıştı.Çok bağırsam da işe yaramamıştı.Elimde sadece onun örtüsü vardı...Çok sessizdim.Öylece yerde oturup örtüye bakıyordum.

-Yaren,kalk yemek ye.

+İstemiyorum.

-Yapma böyle,böylesi daha iyi.

+O senin kızın!

-Nereden biliyorsun?!

+Çünkü sana benziyor!

-Üzgünüm o çocuğa bakamam.

+Hiç mi vicdanın sızlamıyor?!

-Neden bu kadar taktın o bebeğe?! Sonuçta kimse istemez kocasının çocuğunu.

+Sen umrumda bile değilsin,benim tek düşündüğüm o çocuk! Annesiz büyümesini istemiyorum!

-Sen mi olacaksın annesi?! Senin yaşın kaç başın kaç?! Ne anne olması?! İlla anne olmak istiyorsan doğurursun bir tane annesi olursun.

+Tek derdin bu değil mi?! Seni istemiyor olmam! Evet istemiyorum,seni istemiyorum.Noldu?! Yediremedin mi o erkekliğine?! Seninle birlikte olmak istemiyorum,seninle yatmak istemiyorum! Beni etkileyemiyorsun! Bir türlü adam olamıyorsun! Tanıdık geldi mi sana bunlar?!

Civan oturduğu yerden kalkıp kolumu tuttuğu gibi beni yere attı.Çenemi tutup şakağımı öptü.

-Yeter! Daha fazla zorlama şansını.Sana daha öncede söyledim,eğer ben isteseydim şu an altımda inliyor olurdun!

+Çok beklersin!

3 saat sonra.

3 saat geçmişti...Şu an neredeydi? Ne yiyordu? Ne içiyordu? Onu geri getirmek için gerekirse her yolu denerim...Dolabımda İpek hanımın beğenip zorla aldırdığı bir kaç şey seçip üzerime giydim.

Dolabımda İpek hanımın beğenip zorla aldırdığı bir kaç şey seçip üzerime giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aynada kendime baktım.Onu ikna etmek zorundaydım,Sahra için yapacaktım.Mutfağa girmiştim.

+Civan nerede?

"Havuzda,içerdeki havuzda..."

+Sağol,ne bakıyorsun?

"Bakmıyorum"

Merdivenleri inmeden önce telefondan müzik açmıştım.

Sertab Erener-Olsun çalıyordu aşağıda.Müzik zevki gerçekten çok iyiydi.Şarkıyı söyleyerek yavaşca merdivenleri indim, şarkı söylediğimde bana nasıl baktığını görmüştüm.Civan sudan çıkıp havuzun kenarına yaslanmıştı.Çıplak ayaklarımla havuzun kenarına gelip tam karşısında durdum.Civan önce bacaklarıma sonra yüzüme baktı.Nefesimi tutup havuza atladım.Havuzun kenarına yaslanıp ellerimi boynuna sardım.Arkada hala müzik çalıyordu.Artık ben söylemiyordum...

𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵𝓲𝓴𝓽𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓷  18+ *Bitti*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin