*38*Bırakma beni

297 9 0
                                    

+Bitti.

Yatağa yayılıp biraz tavanı izledim.

+Hiç bir şey hatırlamıyorsun değil mi?

-Hayır?

+Bana söylediklerini falan?

-Hatırlamıyorum,ne dedim ki?

+Boş ver.

-Git üzerini giyin,bende giyiniyorum.

+Nereye?

-Akşam yemeğine davetliyiz.

Odaya girip hızla üstümü değiştirdim.

Odaya girip hızla üstümü değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tekrar yatağa oturdum.Civan üzerini giyinip yatağa oturmuştu.

-Babanla aran düzelsin ister misin? Bizi akşam yemeğine davet etti.Hepimizi.

+Hayır.Bana yaptıklarını asla unutamam.

-Ne yaptı sana?

+Sana sattı beni.

-Onu biliyorum başka ne yaptı?

Hatırladıkca çenem titremişti.Göz yaşlarım sel olmuştu.

-Yaren anlatmadığın bir şey var!

+Seninde var!

-Bak şöyle yapalım...İkimiz de anlatalım.

+Önce sen.

-Peki...Yıllar önce daha 21 yaşındayken bir kız ile tanıştım...Londrada bir kafede tanışmıştık...O zamanlar yaşadıklarımdan kurtulmak için ona sığındım...Yeniden hayata dönmüştüm sanki...Hamile olduğunu söyledi...Çok sevinmiştim,evlenelim dedim o da kabul etti...Beni nikah masasında terk etti Diana...Bana sadece not bırakmıştı,notta "Bebeğimin gerçek babasına gidiyorum" yazmıştı...Bebeğinin gerçek babası...

+Ağır olmuş...Hala seviyor musun peki?

-Hayır.Nefret bile etmiyorum...5 yıl önce olmuş bitmiş bir şey...Uzatmanın gereği yok.Sıra sende...Baban ile ilgili bir şey biliyorum,ne yaptı baban?!

+Korkuyorum...

-Korkma, anlat.

+Annem öldükten sonra geceleri odama gelirdi...Başta oyun sandım meğer değilmiş...Geceleri gelir elini hiç istemediğim halde...

Kendimi daha fazla tutamayıp göz yaşlarımı serbest bıraktım.Civan şaşkınlıktan tek kelime bile etmemişti.

-Sonra?

+Daha 13 yaşımdaydım bana ilk kez te...

-Tamam tamam tamam! Yeter!

+Şikayet edecek kimsem yoktu...

-İlk bana mı anlatıyorsun?

+Nolur kimseye söyleme...Evlendiğimiz gün...

-Ne oldu evlendiğimiz gün?

𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵𝓲𝓴𝓽𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓷  18+ *Bitti*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin