*4*Mutlu çift

642 16 3
                                    

Silahı yere atıp sert bir yumruk atmıştı.Dudağım kanıyordu.Sonrada beni kucağına alıp zorla odaya çıkarmıştı.

+Bırak beni!

-Duğun gecesi damat gelini kucağına alır karıcığım.

+Yumruk attığı gelini mi?

-Canın falan acımıyor mu ya senin?! İki dakika sussana!

Susmuyor var mı?!

Sinirle omzunu ısırmıştım.Odaya girdiğimizde beni indirmişti

-Böyle yaparak beni daha fazla azdırıyorsun karıcığım.

Sapık herif

Üzerimdeki saçma gelinliğin iplerinden biri düşmüştü tam göğsüm açılacakken hızlı bir hamle ile kapatmıştım.

Civan çekmeceden bir şey çıkarmıştı.İşaret parmağını iplerine geçirip gözlerimin içine baktı.Saçma sapan gecelikler mi saklıyordu dolabında bu adam?!

Dedim ama ben sapık diye

+Ne istiyorsun?

-Bunu giymek ister misin?

+Hayır.

-Giyeceksin ama.

+Giymeyeceğim.

-Ben giydiririm o zaman.

+Sakın!

-Sen niye bu kadar korkuyorsun?! Yoksa bir kusurun mu var? Bilmediğim bir şey...Bakire değilsin değil mi?!

Yok ebenin amı

Daha fazla hakaretlere dayanamayıp tokat attım.Şimdi naneyi yemiştim.Civan sessizce kapıya yürüdü.Ben çıkmasını umut ederken o kilitlemişti.Sonra da üzerime gelip kolumdan tuttuğu gibi banyoya sürüklemişti.

-Bence senin duş alman lazım.

+İstemiyorum.

Sert bir tokat atmıştı.Dik duracak kadar güçlü değildim.Yere yığılmıştım.Tekrar zorla kucağına alıp üzerimdeki gelinlikle küvete sokmuştu beni.Buz gibi suyu açıp küveti doldurmuştu.Donuyordum.Titriyordum.Çıkmaya çalışıyordum.Kemerini çıkarıp bileklerimi musluğa bağladı.Tir tir titriyordum.

-Üşüdün mü karıcığım.Sakin ol kısa sürecek,sabaha kadar soğuktan bayılırsın muhtemelen.Bana itaat etmeyi öğreneceksin! Bana karşı çıkmamayı,beni kızdırmamayı öğreneceksin.Ben sinirli bir adamım ve sen her seferinde sınırlarımı zorluyorsun!

Cenemi tutup sıkmaya başladığında istemsizce çığlık atmıştım.Dışarıdan sesler duyuyordum.

Kenan:CİVAN! CİVAN NE YAPIYORSUN?! CİVAN BIRAK KIZI!

-KARIŞMAYIN,YATIN UYUYUN!

+Yardım edin!

-Kes sesini!

+Senden nefret ediyorum!

-Ben de seni seviyorum karıcığım.

+Şerefsiz köpek!

Kafamı suya sokmuştu.Nefes alamıyordum.Ölmek üzereydim.Tam kendimi bırakacakken kafamı sudan çıkarıp tekrar çenemi tutmuştu.Nefes nefese kalmıştım.

-Öyle kolay değil ölmek prenses,daha yeni başlıyoruz!

Hareket edemiyordum,hem üşüyordum hem nefes alamıyordum.Tekrar beni kucağına alıp giyinme odasına götürmüştü.Ayakta zar zor duruyordum.Önce ilacımı verip sonra üzerimdeki gelinliği çıkarmıştı.Tek bir kelime bile etmemiştim.Ölmek istemiyordum...Dolaptan aldığı uzun siyah t-shirt-i üzerime geçirip beni yatağa götürmüştü.Üzerimi örtüp yanıma yattı.Korkumdan iyice yatağın kenarına çekilmiştim.

𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵𝓲𝓴𝓽𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓷  18+ *Bitti*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin