Odaya çıkıp üstümdeki ıslak kıyafetleri değiştirmiştim.Şortlu pijamamı üzerime geçirip giyinme odasından çıktım.
Saçlarımı ıslak ıslak topuz yapıp odaya döndüm.Civan çoktan uyumuştu.Gerçekten değişmek istiyordu...Bir anlığına düşündüm,kızı için değiştiğini düşündüm...Harika bir baba olabilir...Değişmesi şarttı.Yatağa yatıp kendimi uykuya bıraktım.Sabah uyandığımda Civan hala uyuyordu.Giyinme odasına girip üzerimi giyindim.
Beyefendi sonunda uyanmıştı.-Günaydın.
+Günaydın.
-Üzerindeki benim mi?
+Hı hı,artık benim.
-Güle güle kullan.Şu çekmecede onun kırmızısı vardı.Onu da al.
+Yaaaa cidden mi?!
-Giymiyorum zaten.Al.
Çekmeceyi açınca burnuma ağır bir kadın parfümü kokusu dolmuştu.Gözlerim dolmuştu.Yüzümü çevirip zor da olsa gülümsedim.Çekmeceyi kapatıp arkamı döndüm.
+Vazgeçtim,bu yeter bana.
-Ne o gözler öyle? Niye dolu dolu bakıyor?
Kendimi daha fazla tutamayıp çekmeceyi tekrar açtım.İçinden çıkardığım her şeyi teker teker kokladım.Kokmayanları yere fırlattım.Siyah gömleği elime alıp kokladım.Yerdeki kıyafetlere ayakkabılarımla basarak elimdeki gömleği kafasına fırlattım.Civan gömleği eline alıp ne yaptığımı anlamaya çalışır gibi baktı.
+Kokla.
Civan gömleği koklayıp tekrar bana baktı.
-Ne bu?
+Sana sormak lazım.
-Senindir ya.
+Baya baya Trussardi Donna kokuyor! Ben hep aynı parfümü kullanırım!
-Kimin kokusu bu o zaman?!
+Evliliğimiz her ne kadar sahte de olsa aldatılmış olmak canımı yakıyor...Benim de bir gururum var Civan...Benden öncesi ya da benden sonrası umurumda değil ama benimle evliyken beni aldatamazsın.
-Seni aldatmadım.
+Kendimi aşağılanmış gibi hissediyorum...Gururumu ayaklarının altına aldın...
Civan yataktan kalkıp elimi tutmaya çalıştı ama geri çekilmiştim.
+Dokunma bana! İğrenç herif!
-Yaren...Beni dinle,o gömleği benim üzerimde gördün mü?
+Giymişsindir bir yerde.
-Görmediğini ikimizde biliyoruz Yaren...O gömleği en son 2 ay önce giydim.Tekrar koklasana şunu,bak bakalım iki ay önceki kokuya benziyor mu?
+Yeni sıkılmış gibi...
-Birisi bilerek sıkmış,kim olduğunu ikimizde iyi biliyoruz.Bak Yaren...Her şey sahte de olsa,ki değil! Ben karımı aldatmam! Asla aldatmam Yaren.Ben ne durumda olursam olayım asla aldatmam! Çünkü karaktersiz değilim!
+Pislik...
Hafif gülümseyip komodinin üzerinden parfümümü alıp koluna sıkmıştı.
-Sen çok fazla sadakatsiz izliyorsun,ondan böyle oldu.
+Ne yapıyorsun?
-Parfümünü seviyorum.
+Ya bitirdin bitirdin!
-Alırım yenisini.Bekle beni,üzerime tişört giyip geliyorum.
+İşe gitmeyecek misin?
-Hayır,bugün haftasonu.
+Ama sen haftasonu da çalışıyordun.
-Değişiyorum Yaren.
+2-ci görevin kahvaltıda neşeli olmak.Hatta tüm gün neşeli olmak.
-Peki.
Kahvaltı masasına oturmuştuk.Kucağımda Sahra vardı.
-Günaydın herkese.
Kenan:Günaydın,şu yeni katalog meselesi...
-Baba...Haftasonu,ailemle güzelce kahvaltı ediyorum.Ne gerek var şu iş konusunu açmaya?
Kenan:Hanife bir bak bakayım,Civan'ın ateşi var galiba.
-Ne alakası var?!
Kenan:Yaren'im,güzel kızım iyi misin? Solgun görünüyorsun?
+Şey biraz üşüdüm de...
Kenan:Kalın kalın giyinmişsin,ne üşümesi?
Civan elini alnıma koymuştu.
Kenan:Ateşi mi var?
Eliyle anlamayınca dudaklarını alnıma bastırmıştı.
-Yanıyorsun yine sen!
Hanife:Bu çocuğun bünyesi çok hassas,hiç sağlıklı beslenmiyor ki.En ufak şeyde hasta oluyor.
-İlacını aldın mı?
Daha fazla dayamayıp dengemi kaybetmiştim.Başım tam masaya düşecekken Civan ani bir hareketle engel olmuştu.
-Hanife abla çocuğu al!
Sahra'yı kucağımdan çekip almışlardı.
Can:Noluyor?!
-HAVALE GEÇİRİYOR! Musa ambulans!
Hanife:Ambulans gelene kadar boğulur çocuk! Biz eskiden havale geçiren çocukların dilini elimizle tutardık.
-İşe yarar mı?!
Hanife:Dişlerini çok sıkıyor,başka bir şey bulalım!
-Zaman yok!
Hanife:Ne yapıyorsun Civan?! Elini kesecek!
Ağzıma kan tadı geliyordu.
-Musa al! Banyoya!
Musa'nın kucağındaydım ama Civan'ın eli hala dişlerimin arasındaydı.Başımdan aşağı akan soğuk su daha fazla üşümeme sebep oluyordu.
-Nerede kaldı ambulans?!
En son başucumda ambulans görevlisi gördüğümü hatırlıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵𝓲𝓴𝓽𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓷 18+ *Bitti*
Literatura FemininaYaraları hala kanayan iki insan...Biri hala çocuk olan bir kız,diğeri yetişkin olmuş ama hiç büyüyememiş bir adam...Adam kızın yaralarını sara bilecek miydi? Kız adamı karanlığından çıkara bilecek miydi? "-Yaz bakalım google'a,düğün gecesi evli çift...