*48*

226 7 0
                                    

+Yok,sen yapma...Ben hallederim.

Furkan:Hayırdır Yaren,kocanla evliliğiniz nasıl gidiyor? Çocuk falan yok mu hala?

-Ben bunu harcarım.

Furkan:Kızmayın hocam,sonuçta herkes anne baba olmak ister değil mi?

+Ever ister.Bizim de gelecekte öyle bir planımız var ama...Senin öyle bir şansın olmayacak!

Furkan:Niyeymiş o?

Karşısına geçip tüm gücümle bacak arasına sert bir tekme attım.Furkan yerde kıvranırken ayakkabımın ucuyla parmağını ezdim.

+Bir daha söylesene!

Civan sıraya yaslanmış eserini izler gibi gururla izliyordu.

-Yasin! Murat!

Yasin:Geldiiim...oha!

Murat:Lan ne yapıyorsunuz siz?! Karı koca manyak bunlar!

-Engel olmaya çalışanlara ne yapacağınızı biliyorsunuz.

Yasin:Vay be!

+Silahını ver Civan!

-O kadar da değil.

+Güven bana,ver.

Silahını vermişti.Furkana doğrulttum.

+Şimdi koridora çık.

Furkanı silah zoruyla koridora çıkarmıştım.Tekrar bir tekme atınca yere yığılmıştı.Bütün okulun gözü önünde ona haddini bildirmiştim.Elimdeki silahın mermilerini çıkarıp Furkanın saçını tuttum.

+Aç ağzını!

Mermilerden birini ağzına sokmuştum.

+Şimdi aç avcunu.

Geri kalanını da avucuna boşaltmıştın.

+Bunları her sabah alıyorsun ta ki küçük Furkan işe yarar bir hale gelene kadar!

Elimdeki silahı tekrar Civana verdim.

+Bir daha bu konu ile ilgili birisinden tek kelime duyarsam sonu Furkan gibi olur!

Ahmet:Noluyor burada?! Ne bu rezalet?! Hocam siz niye engel olmuyorsunuz.

-Bence haketti.

Ahmet:Yaren Façalı! Derhal odama! Sen artık fazla oluyorsun!

+Alaca demek istediniz herhalde müdür bey! Yaren Alaca!

Ahmet:Cevap verme bana! Yürü odama! Disipline gideceksin! Yürü dedim sana!

+Bağırma bana!

Ahmet:Terbiyesiz!

+Siz bana bağıramazsınız!

Ahmet:Disipline anlatırsın derdini! Neyine güveniyorsun?!

+Soyadıma.

Ahmet hocanın kolumdan tutması ile Civan'ın üzerine yürümesi bir olmuştu

-İnanın bana müdür bey,eşime bulaşmak istemezsiniz.Benim karıma sesinizi yükseltemezsiniz! Benim karıma dokunamazsınız! Benim karıma ceza veremezsiniz! Bunu herkes kafasına soksun! Ayrıca bence disipline gitmek istemezsiniz,en azından işinizi seviyorsanız yapmazsınız.Karıcığım gidelim istersen?

+Gidelim.Kendi psiliğinizde boğulun Ahmet hocam!

Civan'ın elini tuttum.Okuldan çıkmıştık.

-Sen çok çılgın bir şey çıktın.

+Sende çok güzel karıcığım diyorsun.

-Öyle mi?

𝓚𝓪𝓻𝓪𝓷𝓵𝓲𝓴𝓽𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓵𝓪𝔂𝓪𝓷  18+ *Bitti*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin