⊱ꕥ⊰𝓙𝓪𝓬𝓴𝓼𝓸𝓷 𝓦𝓪𝓷𝓰⊱ꕥ⊰

404 28 2
                                    

Ismét egy régebbi átírt 20 napos kihívással jelentkezem, de készülőben van egy VICTON reakció, úgyhogy nagyon reméljük a következő a fiúkkal lesz. 🥰

゚+*:ꔫ:*﹤Modell﹥*:ꔫ:*+゚

Nyugtalanul várta Jackson-t, kivel ma lesz az első közös munkád, mivel modell vagy. Ugyan nem a legjobbak közé tartozol, és emiatt is van a mai közös munka, de ettől függetlenül sokan szeretnek, ami mosolyt csal ajkaidra. Ismerted a férfit, hisz ki ne ismerné Dél- Korea egyik leghíresebb és legprofibb férfi modelljét, volt is szerencséd párszor találkozni vele, ám még soha sem dolgoztál vele. Ezért nagyon félsz, miszerint tönkre valamit, őt pedig miattad nem fogják értékelni. Gondolkodásod, az egyik öltöztető szakította félbe, mivel Jackson megérkezett. Hamar magadra aggattad az első szettet, majd kiléptél az öltözőből. Sietve álltál a kamerák elé, ahol a férfi már várt. Meghajolva köszöntötted amit mosolyogva viszonzott. Egész idő alatt szíved a torkodban dobogott, a férfi közelségétől.

– Nagyon szép vagy – szólal meg a fotózás után. Nagy szemekkel nézel fel rá, azt sem tudva mit válaszolj.

– Köszönöm – makogód zavarodban

– Lehet nem helyes, de megtisztelnél azzal, hogy eljössz egy randevúra velem? – teszi fel a nagy kérdést csábos mosollyal. Köpni-nyelni nem tudtál abba a pillanatban. Most erre mit kéne válaszolnod? Azt, hogy másra sem vágysz csak erre? Ah nem, az túl nyomulós lenne, inkább csendben bólintva válaszként, adott tudtára az egyértelmű választ. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kpop Band ImaginesWhere stories live. Discover now