⊱ꕥ⊰ 𝓙𝓮𝓼𝓼𝓲 ⊱ꕥ⊰

590 34 5
                                    

Omo, valamit a kérésekkel kapcsolatban elfelejtettem említeni. Valószínűleg már hozzáadtam az úgynevezett szabályzatnál, de itt is leírom. Szóval ha olyan bandával kértek, ahol kilépett egy-egy tag, vagy bármilyen más okokból kevesebben vannak, azt kérlek jelezzétek, hogy benne legyen-e a former member a reakcióban vagy sem. Előre is köszönöm, aki ezt elolvassa.  Nem tudom ilyenre gondoltál-e, de remélem nem okoztam csalódást. 🥰

゚+*:ꔫ:*﹤Amikor egy férfi bejön a női öltözőbe ﹥*:ꔫ:*+゚

Kevesen, sőt szinte senki se tudja milyen rokoni szál köt össze Jessi-vel, ugyanis a húga vagy, de ez így van jól. Hálás voltál ezért neki, azonban néha rosszul érintett, hogy úgymond eltitkol téged. Hiába ott voltál minden koncertjén, fellépés, fotózás és miegymás amin részt kellett vennie, és örültél annak, hogy láthatod azt amit a rajongói többsége el se mer képzelni mennyi munkát fektet be egy-egy dalba. Azonban hiányzott a debüt előtti időszak, mikor szinte mindent fesztelenül együtt csináltatok, mikor együtt beszéltétek rá szüleiteket, hogy engedjenek el a vidámparkba, mikor együtt jöttetek suliból, tanultatok és minden más elképzelhető lányos dolgok. A kedvencetek a csajos hétvégeék voltak, mikor legjobb barátnőiteket áthívtátok pizsipartira kibeszélni a suli macsó srácait. Nagyon hiányoztak ezek de tudtad, hogy nővéred így boldog, hiszen végre-valahára azt teheti amit igazán szeret. Az ilyen csajos estéket meg be tudjátok szűrni egy-egy koncert utáni hétvégén. De igazán az hiányzik, hogy együtt menjetek vásárolni, fagyizni, a kültéri programok. Most is a koncert után elvonultatok pár percre az öltözőbe, hogy nyugodtan vásároljatok online ruhákat.

– Unnie, nézd ez nagyon jól állna neked – vigyorogva fordítod felé telefonod, ahol egy fekete virágmintás, kissé térd fölé ruhát választottál ki. Érdeklődve lép közelebb hozzád alaposan végigmérve a darabot.

– Kicsit nem túl rövid? – gondolkodik el egy pillanatra majd legyint egyet, miszerint nem számít, és te innen tudod, hogy nyugodtan megrendelheted. Vigyorogva teszed kosárba, majd tovább böngészel elegánsabb szettek után. – Holnap lesz az utolsó koncert, utána elmehetnénk valahova, mit szólsz hugi? – teszi fel a kérdést pár perc elteltével, mire hevesen bólogatni kezdesz. Imádtad vele tölteni az időt, legyen az bármilyen kevés. Szereted volna elmondani milyen programokra gondoltál, de akkor kinyílt az ajtó és egy pasi lépett be az öltözőbe. Ezzel nem lenne gond ha a nővéred, Jessi nem lenne fehérneműben. Mind a hárman megdermedtetek, egyikőtök se számított erre. Hosszú perceknek tűnő pillanatok teltek el, az idegen érkezése óta, az első aki viszonylag normálisan reagált az Jessi volt. Felsikított, majd minden random keze ügyében akadt dologgal megdobta szerencsétlen hímneműt. Te pedig ezt realizálva nagyokat pislogtál, majd kitört belőled a nevetés.     

     

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Kpop Band ImaginesOù les histoires vivent. Découvrez maintenant