Egy újabb kissé átírt 20 napos kihívásból született reakció. 🥰
゚+*:ꔫ:*﹤Tűzvész *:ꔫ:*+゚
Ma is tisztán emlékszel az egy évvel ezelőtti tragédiára, mintha csak tegnap történt volna. Elutaztál a nővéredhez Londonba, hogy segíts a költözésben. Nem bírta elviselni miszerint a férje, kitől gyereket várt, rendszeresen megcsalja. Amint tudomást szerzet róla azonnal téged hívót. Felajánlottad miszerint költözőn vissza Koreába. Ám az nem ment olyan könnyen, mint gondoltad, valamiért a nővéred nem akart vissza menni még a válás után sem. Majdnem két évbe telt mire végre elszánta magát erre a nagy lépésre. Gondolkodás nélkül elutaztál hozzá, hogy tudj segíteni. Végül egy hétig maradtál, ami egyáltalán nem volt olyan rossz, hiszen jó volt egy kis pihenés, a rengeteg munka mellett, azonban senki sem tudta mi fog történni. Sikoltozásra keltél fel, valamint arra, hogy valaki eszeveszett mód kezdte verni a bejárati ajtót, majdhogy nem rátok törte. Ijedten pislogtál körbe a nővéredet keresve, ki az ajtóhoz sietett. Kétségbeesetten kapkodta a legfontosabb dolgokat egy táskába, miközben azt mondogatta, hogy tűz van. Gondolkodás nélkül vetted magamhoz a kicsit, majd indultál a kijárathoz. Leírhatatlan azt, amit ott a szemed elé tárul, az a sok szenvedő ember, kiken nem lehetett már segíteni, mi is egy bizonyos Jun-nak köszönhetjük az életünket. Majdnem elvesztetem a két legfontosabb személyt az életemben, de hála Jun-nak, minden rendbe jött.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kpop Band Imagines
FanficPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...