⊱ꕥ⊰ 𝓙𝓮𝓼𝓼𝓲 ⊱ꕥ⊰

386 24 1
                                    

Ez az első kis irományom, ami anno a 20 napos kihíváshoz írtam. Ugyan nem Jessi az eredeti főszereplő, és valójában kisebb dolgokkal kiegészítettem, de remélem tetszeni fog.

゚+*:ꔫ:*﹤Viszonzatlan szerelem ﹥*:ꔫ:*+゚

A viszonzatlan szerelem, nem épp a legvidámabb dolog. Minden egy apró – még csak csóknak sem nevezhető – szájra puszival kezdődött. A történtek után, teljesen megváltozott a barátságotok. Nem volt már csajos délutánok, mikor a fél várost bejárjátok egyfajta shopping délutánt is tartva egybe, pizsipartinak nevezhető összejövetelek sem voltak. Mindig is szerettél bulizni járni. Nem foglalkoztál másokkal, hogy mit gondolnak, te csak élted az életed, és egy ilyen buli alkalmából ismerkedtél meg Jessi-rel. Egész hamar megtaláltátok a közös hangot, és már akkor ott, kialakult egy barátság. Azonban, ahogy telt az idő, érzelmeid változtak felé és sokkal inkább szerelemé alakult. Sok időbe telt mire vettél annyi bátor, hogy tettekkel mutasd ki érzelmeid. De most így visszagondolva, nagyon nem volt jó ötlet. Az incidens követően, eleinte nem mutattad ki, mennyire is bántad meg, és Jessi se tulajdonított sok figyelmet rá, hisz mindenki hibázik. Évek teltek el úgy, hogy tudomást sem vettetek egymásról. Talán nem helyén való egy olyan személyt szeretni, ki a létezésedről sem akar tudni, viszont a szívnek nem lehet parancsolni. Nem akartad szeretni, mégis megteszed, mert a szíved nem engedelmeskedik. Néha róla álmodsz, ahol egy csodálatos párt alkotok, és ez az, ami segít, hogy ne törj teljesen össze, de ugyanakkor a felejtést is nehezebbé teszi. Csupán maga a gondolattól, miszerint egy férfival látod, rosszul vagy, azonban nem tehetsz ellene semmit. Menthetetlenül bele szerettél, de tisztában vagy vele, miszerint nincs közös jövőtök. 

 

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Kpop Band ImaginesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora