Idolnak lenni kemény munka volt. Az összes próbán minden erőfeszítést bele kellett adni, a rengeteg program amin részt kellett venni, az elvárások...de ez mellett egy idol párt még nehezebb volt találni, vagy inkább ki tartani mellette. Természetesen mindennél jobban szeretted Takit, ez nem volt kérdéses, viszont az annyira bosszantó volt, miszerint mindent titokban kellett csinálnotok. Szerettél volna kényelmesen elmenni vele parkokba sétálni, randevúkra menni, úgy, hogy nem kell attól félnetek mikor buktok le de...sajnos ez nagyon sok és csúnya következményekkel járhatnak.
Mindezek mellett igyekeztetek a jó oldalát nézni az egésznek. A tény, hogy egymásra találtatok, és a vele töltött idők mindig erőt adtak mindkettőtöknek, hiszen azok voltak a legjobb pillanatok.
Viszont a legújabb visszatérésed az csapattal közös munkád volt, ez azonban azt jelentette, hogy a csapat legtöbb tagja nem felejti majd el szóvá tenni mennyire jól néztek ki együtt Takival. Mert igen, nem volt kérdéses, hogy párod a fiuk elöl titkolni fogja szerelme kilétét. Természetesen nagyon is jól fogadták, és bár nem volt rá szükség de megígérték, miszerint titokban tartják mindenki elöl. Viszont imádtak ugratni titeket, főleg mikor ott voltál velük.
Épp a sminkedet igazították meg úgy egészében az egész megjelenésed, mikor is kopogtattak az ajtón, majd egy hatalmas mosollyal dugta be fejét Taki. Illedelmesen köszönt mindenkinek, majd megkérte, hogy hadd beszéljen veled egy pillanatra. Tudtad, hogy valami huncutságon törti a fejét, mégis bólintva utána eredtél.
– Mi az Taki? – kérdezted nyugodtan utána haladva, mire egyszer csak megragadta csuklód és behúzott egy üresnek vélt öltözőbe.
– Hiányoztál – suttogta közel ajkaidhoz.
– Te is hiányoztál – kuncogtál hajába túrva életed egyik legjobb csókját kapva tőle.
أنت تقرأ
Kpop Band Imagines
أدب الهواةPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...