De rég volt már itt egy normális rész. Esküszöm igyekeztem én telefonról is írni, de nem igazán jött össze xd Ehhez a részhez jó olvasást, a véleményeknek meg örülök.🥰
゚+*:ꔫ:*﹤Amikor megtudják, hogy nem csak a fiúkhoz vonzódsz﹥*:ꔫ:*+゚
ꔫ 𝓗𝓸𝓷𝓰𝓳𝓸𝓸𝓷𝓰 ꔫ
Nagyon elfogadó és megértő párod van. Többek között ezért sem félsz megosztani vele ezt a féltve őrzött titkod.
ꔫ 𝓢𝓮𝓸𝓷𝓰𝓱𝔀𝓪 ꔫ
Tisztában voltál azzal, hogy vele bármikor megbeszélheted ami bánt, ugyanakkor ezt mégis félted megosztani vele. Folyton biztattad, miszerint ő a legnagyobb támogatód, biztosan nem fog megutálni.
– Szeretlek jagya, és ezen nem változtat semmi.
ꔫ 𝓨𝓾𝓷𝓱𝓸 ꔫ
A legnagyobb ölelést adta, miután elmondtad neki a kis titkod. Ugyan féltél a reakciójából habár tudtad, ha furcsának is gondolja, elfogadja hiszen mindened szereti, úgy ahogy vagy.
ꔫ 𝓨𝓮𝓸𝓼𝓪𝓷𝓰 ꔫ
Meglepődött, mikor csak úgy hirtelen elé álltál és elmondtad ezt neki. Soha nem gondolta volna, hogy esetleg kedveled a lányokat, azonban ennek ellenére nem reagált rosszul sőt, nagyon is támogatott ami megnyugtatott. Bár félt attól, ha esetleg elhagynád őt.
ꔫ 𝓢𝓪𝓷 ꔫ
Őszintén bármennyire is furcsa de nagyon boldog, hogy egy ilyen fontos dolgot megosztottál vele. Hihetetlenül büszkévé tette, hogy ennyire bátor voltál és bízol benne, hogy ezt megosztottad.
ꔫ 𝓜𝓲𝓷𝓰𝓲 ꔫ
Nem tudtad hogyan is mond ezt el neki, hiszen tisztában voltál vele, hogy nem igen támogatója ennek, azonban ellene sincs. Nagyon büszke rád, hogy végül is megosztottad vele életed egyik legfontosabb titkát.
ꔫ 𝓦𝓸𝓸𝔂𝓸𝓾𝓷𝓰 ꔫ
Talán ő az egyetlen aki sejtette mi zajlik le benned. Ugyan te azt hitted nem veszi észre, hogy néhanapján megbámultál egy-egy lányt, attól még nem volt így. Hazudna ha azt mondaná, nem lepődött meg, azonban mindenben a segítségedre van.
ꔫ 𝓙𝓸𝓷𝓰𝓱𝓸 ꔫ
Először nem tudta hogyan is kellene reagálnia rá, hiszen nem mindennap vallja be az ember élete szerelme, hogy a saját neméhez is vonzódik, de amint szép lassan tudatosult benne ez, mosolyra húzta ajkait és biztatott afelől, hogy támogatni fog.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kpop Band Imagines
FanficPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...