゚+*:ꔫ:*﹤Állatkerti randi﹥*:ꔫ:*+゚
ꔫ 𝓓𝓸𝓷𝓰𝓱𝓾𝓷 ꔫ
Viszonylag idősebb nálad, hiszen azért az az őt év nem kevés, ám titeket ez soha nem zavart. Ennek ellenére igenis jól elvagytok, sőt rengetegszer hangoztattad, miszerint épp olyan érett egyben romantikus férfira van szükséged mint o. A randevútok folyton változatos, amit nagyon is szeretsz. Ugyan nem volt a kedvenced az állatkert, hiszen egy buta majom ellopta kedvenc táskád, de szerencsére Donghun úgyis a legjobbat hozta ki belőle.
ꔫ 𝓢𝓮𝓱𝔂𝓸𝓸𝓷 ꔫ
Általában a randevútok, mivel egyikőtök, de leginkább te, nem vagytok valami kimozdulós lények, ezért vagy főztök vagy pedig kedvenc film listát irtatok össze, és hétvégén maratont tartotok, ám ezúttal te voltál aki a szabadba vágyott.
– Nézd oppa, az ott egy vadmacska – sietsz az említett édes állathoz, mire párod alig tudott képest tartani veled.
– Látod édesem, néha jó kimozdulni egy kicsit – egyetértően bólogatsz majd tovább állsz az oroszlánokhoz.
ꔫ 𝓙𝓾𝓷𝓱𝓮𝓮 ꔫ
Rettentő gondos, odafigyelő és bár még csupán pár randevún vagytok túl, mégis büszkén kimered jelenteni miszerint hosszú tárva tervezed vele. Ugyan ezt még Jun-al nem osztottad meg, de nem is kell tudnia. Izgatottan lépsz be az állatkertbe, ugyanis a mai napot ott fogjátok tölteni. Ám bár kissé félsz egy gyerekkori rossz élménytől, az ő oldalán bátran mész el a majom ketrec mellett.
ꔫ 𝓑𝔂𝓮𝓸𝓷𝓰𝓴𝔀𝓪𝓷 ꔫ
Nagyon igyekszik mindig, illetve mindenben a kedvedben járni, ami néha ugyan katasztrófába torkollik, de értékeled aranyos igyekezetét. Általában otthonotok a randevúk helyszíne, egy-egy romantikus vacsora, vagy éppen lazulós délutánt takar magában. És épp ezért volt itt az ideje picit változtatni ezen.
– Nehogy olyan közel menj – figyelmeztet aggódva párod mikor heves léptekkel közelítenéd meg a baby elefántot. Voltaképp ezért is voltál hajlandó eljönni, hiszen pár napja született és mindenképp látni szeretted volna.
ꔫ 𝓨𝓾𝓬𝓱𝓪𝓷 ꔫ
Köztudat, hogy a fiatal férfi mennyire szégyenlős mások előtt, arról nem is beszélve, ha idegenekről van szó. Viszont ettől függetlenül ti első pillanatól kezdve nagyon jól kijöttetek egymással. Valósággal meglepett mikor pár baráti találkozás után randevúra hívott. Ő választotta ki a helyszínt, és bár valami mókásra számítottál az állatkert talán még jobbnak ígérkezik.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kpop Band Imagines
Fiksi PenggemarPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...