Bár egy nap késéssel de hoztam valami újdonságot, ami remélem épp annyira tetszik nektek, mint ahogy nekem a rész írása közben. Olvasnátok még hasonló részeket? Vagy inkább csak maradjak a klasszikus reakcióknál? Egyébként íródik egy A.CE. Rész, szóval nem kell aggódni, hogy esetleg elfelejtettem a kéréseket, csak az az igazság, hogy mostanában az ilyen smut reaction-ok, jobban lekötnek. De ettől függetlenül minden részét imádok megalkotni. 🥰
゚+*:ꔫ:*﹤Reggeli szex﹥*:ꔫ:*+゚
Az első napsugár ami bekúszott az ablakokon keresztül, vidáman ébresztet fel párod karjaiban. Nem volt sok olyan alkalom, mikor ily módon ébredhettél, mivel a szoros időbeosztása miatt őt sokkal hamarabb érte a reggeli órák. Viszont mindig hagyott neked valami kis apróságot, hogy némileg pótolja hiányát, egy aranyos motiváló cetlivel a konyhapulton. Felnézve alvó arcára, nem győzted csodálni vonásait. Állának puha íve, szögletes arccsontjai és a kedvencebb testrésze, amivel mindig le tudd venni lábadról: tökéletesen formált ajkai. Szeretted azt, ahogyan a sajátoddal együtt egymásba feledkeznek, kölcsönös örömöt adva. A gondolatra lehunyod pilláid, nem bírva már türtőztetni magaddal, ezért óvatosan nyakát veszed célba ajkaiddal. Tudtad jól, miszerint titkos vágya ily módon kelni, és ezt te most örömmel adtad meg. Lassan haladtál lefelé a nyakán, apró nyomokat hagyva, ám mégis vigyázva miszerint ne legyen annyira feltűnő, végül pedig kulcscsontjánál állapodtál meg. Tudtad, hogy már rég fenn van és élvezi édes kényeztetésed, ezért is volt annyi bátorságod, hogy kissé belemélyeszd fogaid nyaka finom bőrébe. A jóleső érzésre egy mély nyögés hagyta el a száját.– Hm, jó reggelt bébi. Erőt véve magán egy egyszerű mozdulattal maga alá tepert. Sejtelmes mosollyal ajkain fogod nyakára ott ahol te az előbb édesen kényeztetted. Bár nem látta de szinte biztos volt benne, miszerint enyhén látszik munkád gyümölcse. Hazudnál, ha azt mondanád, nem szereted ezt az érzést, ahogy testével szinte összepréseli sajátodat ezzel is kimutatva mennyire kíván. A szemkontaktust mindvégig tartotta, mivel imádta azt a tüzet nézni amit ő lobbant benned. Tekintete mindig tele van tiszta szeretettel és boldogsággal. Nem sokkal később már szinte könyörögtél neki, tegyen valamit, ugyanis ez a minimális érintkezés megőrjített.
– Én édes telhetetlen babám. Nem volt elég a tegnap este? Biztosan kellemetlen még egy kicsit, szóval gyengéd leszek – suttogja köztetek, reggeli mély, reszelős hangján, amibe beleborzongtál.
Széttárva a combjaid, végre megérezted, ahogy szép lassan belén nyomul. Valóban kissé kellemetlen volt, ám Johnny ezt próbálta elfeledtetni veled, édes csókjaival. Hangos sóhaj hagyta el mindkettőtök ajkait, ahogy átadtátok magatokra a mámoros érzésnek. Bár soha nem volt problémád azzal, miszerint párod jobb preferálja a durvább együttléteket, most kifejezetten jól esett ez a fajta gyengédség. Minden lökés egyre mélyebb volt, ami miatt összeszorultál körülötte. Lendületei felgyorsultak, valamint erőseben, mélyebben mozgatta csípőjét, ami miatt a fellegekben érezted magad. Csakis Johnny volt erre képes, hogy ilyen csodás érzést váltson ki belőled. Nagyokat sóhajtva, időnként apró nyögések hagyták el ajkaid, érrzékien felsimítottál válla két oldalán, hogy kezeid nyakába állapodjanak meg, hogy aztán lehúzd magadhoz egy szenvedélyes csók érdekében. Az érzéstől ami nyújtott neked, az édes kis semmiségtől, ami még csodálatosabbá tették ezeket a perceket, képtelen voltál tovább visszatartani, így elengedted magad. A megszokott, mámoros érzés hatalmába kerített, ezzel párod köré szorulva engedted útjára az orgazmust. Pár lökés után pedig ő is követett a gyönyör kapujába.
– Azt hiszem bébi, ezek után készen álluk egy közös zuhanyra, utána pedig jöhet a reggeli. – lihegi nyakadba pár perc elteltével.
Forrás:tumblr
VOUS LISEZ
Kpop Band Imagines
FanfictionPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...