Úristen, de rég kérted ezt a részt. Ám nem felejtettem el, csak nem volt időm meg ihlet hozzá. De azért remélem nem untál bele a várakozásba, és tetszik a részt. A véleményeknek pedig örülök. 🥰
Jaebummal soha nem volt valami fényes a kapcsolatod, annak ellenére sem hogy nagyon szerettétek egymást. Nem a szülőkkel vagy egy elvetemült rokonnal volt a gond, aki nem örül a párválasztásodnak, és minden hülyeséget kitalál, hogy ne legyetek együtt. Nem közel sem ez volt az igazi probléma. Kezdetben mint minden párkapcsolat boldogan éltétek a mézes napokat mikor mindent már-már undorítóan rozsaszin ködben pompázik, a fő gond veled és a hihetetlen makacsságoddal volt gond. Legalábbis kezdetben ezt hitted, ezért sem osztottál meg mindent pároddal akárhányszor látta ha baj volt. Tisztában voltál azzal mit vállaltok, minek leszel kitéve ha elfogadod az érzéseit, azonban most egy olyan időszakon mész keresztül ami lelkileg nagyon is megterhelő számodra. Világéletedben csinos voltál, ám nem az a sovány alkat, de soha nem volt rajtad plusz kiló és még csak diétáznod sem kellett vagy egyéb drasztikusabb dolgokhoz folyamodnod, mint sok más lány a környezetedben. Te ilyenek születtél, amiért irtózatosan hálás voltál. Nemrég meghalt egy nagyon kedves barátod, akivel együtt nőttél fel és szinte testvérként viszonyultatok egymáshoz. Úgy érezted mintha kitéptek volna egy jókora darabot a lelkedből, ezért olyan dologhoz nyúltál amiért még te is gyűlölöd magad. Rengeteg édességet ettél a barátod elvesztése óta, egyáltalán nem figyeltél oda miből mennyit eszel, csak ettél és ettél mivel azt hitted ezzel valamennyire tompítod azt a fájdalmat amit ő hagyott hátra. Ezzel pedig az volt a baj, hogy kicsit elhíztál. Ugyan szerelmed nem így látta, őt nem érdekelte hogyan nézel ki csak érezd jól magad, azonban a rajongók ocsmány dolgokat vágtak a fejedhez, amit egy idő után elhittél.
– Megjöttem jagiya – szól hangosan párod mikor belépett a lakásotokba. Feleszméltél hangjára és megrázva fejed indultál a nappaliba, hogy egy édes csókkal üdvözöld. – Mi a baj? – ettől féltél, hogy észre fogja venni de végül is várható volt mivel bármennyire néha viharos a kapcsolatotok, ő mindig odafigyelt rád.
– Nem illek hozzád, hiszen nézd mennyire kövér vagyok – motyogtad szégyenlősen lehajtva fejed. Valójában nem voltál kövér, te mégis annak érezted és láttad magad. Párod sejtette miszerint komoly baj van a háttérben ezért óvatosan arrébb tolt, hogy kényelmesen letegye a táskáját, illetve levegye a kabátot, majd egy szoros ölelésbe vont.
– Gyönyörű vagy kincsem. Nem érdekel mit mondanak mások, engem csak te tehetsz boldoggá, függetlenül attól, hogy felszedtél-e pár kilót vagy sem, hiszen nem ez számít – suttogja füledbe mitől szíved felrobbanni készült. Nem voltak valami nagy szavak, neked mégis erre volt szükséged.
VOUS LISEZ
Kpop Band Imagines
FanfictionPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...