゚+*:ꔫ:*﹤Amikor együtt elmennek buliba és nagyon leisszák magukat﹥*:ꔫ:*+゚
ꔫ 𝓢𝓮𝓾𝓷𝓰𝓱𝔂𝓾𝓷 ꔫ
Nem igazán szerette az ilyesfajta bulikat, ha részt vettél vagy csak szerettél volna, főleg a legmélyebb gödörbe taszítaná. Egyszerűen túlságosan féltett ahhoz, hogy elengedjen egyedül egy ilyen buliba. Túl sok pia de még annál is több szemét pasi, szóval volt mitől tartania. Viszont épp ezért a túlzottan féltés miatt merészkedtél el egyedül, csak akkor jött rá, hogy nem is a barátnődnél vagy, mikor egy kitalált nyelven írtál neki.
– Mondtam, hogy ne gyere, de neked folyton a hülyeségen jár az eszed.
ꔫ 𝓣𝓪𝓮𝔂𝓪𝓷𝓰 ꔫ
Néha ellátogattatok amolyan baráti házi buliba, azonban semmi extra vagy veszélyes nem volt benne. Tulajdonképpen nem is nevezhető bulinak, hiszen alkohol nem igazán volt, ahogy hangos zene sem, csupán egy kisebb társaság. De párod így is képes volt temérdek alkoholt lenyomni torkán holmi buta pletyka miatt. Ugyan te nem vetted magadra, hogy túlzottan kövér vagy, vagy épp nem illesz hozzá a körkülönbség miatt, viszont Taeyang-ot annyian hagyták már ott ezek miatt, hogy egyszerűen bepánikolt.
– Nagyon szeretlek, ugye tudod? – próbál megállni lábán csak nem sikerül neki, így kishíján neki esik a szekrénynek.
ꔫ 𝓙𝓲𝔂𝓸𝓷𝓰 ꔫ
Együtt még soha nem voltatok egy igazi buliba. Volt, hogy a barátok meghívtak, sőt egyre gyakrabban, azonban a tanulmányaid miatt nem tudtál részt venni a péntek esti kis összejöveteleken, mivel másnap is volt külön órád. De amint letelt az az egy hónap, boldog vigyorral mondtál igent, és már elötte két nappal készültél a bulira. Nagyából tudtad mire számíts, hiszen párod minden ilyen alkalom után mesélt neked, mégis izgultál, mert nem akartad kellemetlen helyzetbe hozni. Nos, igen, de arra nem számítottál, hogy te is a sárga földig iszod magad és egymás vállán sírva sétáltok haza.
ꔫ 𝓓𝓪𝓮𝓼𝓾𝓷𝓰 ꔫ
Nem szerette ha alkohol közelében vagy. Na nem azért mert nem bízott benned, csupán nem bírtad jól, és akár egy pohár sörtől is a földön feküdtél mert mindenből hármat láttál. De mivel sikeresen elvégezted az egyetemet, most az egyszer szemet hunyt, hogy másfél pohár alkoholtól szinte röfögtél, annyira elővett a nevetés, tulajdonképpen a semmiért.
– Na jól van, mi megyünk – mosolyodott el kínosan, majd egy könnyed mozdulattal ölbe kapott, hogy kényelmesen hazaérj.
ꔫ 𝓢𝓮𝓾𝓷𝓰𝓻𝓲 ꔫ
Az utóbbi időkben elég sokszor veszekedtek. Sokszor magatok sem tudjátok miért de minden apróságon a másik torkának estek. Ez ma sem volt másképp, valamelyik idióta rajongó miatt csúnyán összevesztetek, mert elmentél menni bulizni nélküle, és hát nem egészen szép állapotban érkeztél haza. Alig ismerted fel, sőt azt sem tudtad pontosan melyik az igazi Seungri a négy közül.
– Várj egy kicsit – hajol előrébb ahol gondolod, hogy párod van, ám helyette szépen lefejeled a konyhapultot. – Mióta vagy ennyire kemény?
– Istenem jagiya, csak hallgass már el. – erre a mondatra, eltakartad a szemed mert azt hitted meztelenre vetkőzik.
ESTÁS LEYENDO
Kpop Band Imagines
FanficPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...