⊱🎀⊰𝓑𝓣𝓢 𝓨𝓸𝓸𝓷𝓰𝓲⊱🎀⊰

612 24 6
                                    

Nem szokásom ilyet írni, de ebből kellett egy. Remélem tetszik _mingenius_ . Jó olvasást. 🥰

Végignyalod Yoongi vastag és eres farkát amely ugy lüktet és rángatózik a meleg nyelved kellemes érintkezésétől.
– A picsába, T/N – felnyög, kitúrja a hajad az arcodból. – Annyira ügyes vagy, de ne ingerelj – figyelmeztet, megragad egy ökölnyi haját, és meghúzza, hogy tudassa veled, nagyon is komolyan gondolta. Mosolyogva forgatod a nyelved a farka hegye fölött, és ő éles sziszegést hallat, majd be veszed a hegyét a szájba, és enyhén megszívod. Yoongi nyilvánvalóan azt gondolja, hogy túl sokáig állsz tétlenül ezért lejjebb vezeti a szádat ami arra késztet, hogy az egész farkát elnyelhesd.
– Hm, olyan jó hercegnő vagy – elégedetten hümmög miközben lassan megemeli csípőjét egyenletes ütemben, ahogy szívod a hosszát. Lassan kezd neki időt adva, hogy alkalmazkodj a méretéhez, de gyorsan türelmetlenné válik, és durván markolja a hajad, miközben lejjebb nyomja fejed, amitől öklendezni kezdesz. Ahogy a farka ismételten megüti a torkod, és könnyek szúrják a szemed, kissé megpaskolod a combját hátha érti mit szeretnél.– Basszus, olyan jó a szád, hercegnő – nyög, miközben irányítja a mozdulataidat, ám egy sokkal kellemesebb tempót diktálva. Yoongi szilárdan a helyén tartja a fejedet, hátratartja a hajad, miközben szinte a torkodra dugja magát ismét mély nyögéseket hallatva, valamint káromkodásokat enged ki ajkai közül, mivel tudatosítja élvezetét. Szereted azt az érzést, amikor így használ téged, teljes mértékben kiszolgáltatva a száddal, hogy a legjobb élvezeteket add meg neki..– Annyira közel vagyok hercegnőm. Ne nyelj le, amíg nem mondom.- felnyög, miközben gyors ütemben löki előre- hátra csípőjét. Pillanatokkal később egy hangos nyögéssel juttatja tudatodra miszerint itt a vég, majd megérzed forró örömnedvét szádban. Óvatosan kihúzza a farkát a szádból, majd megfogja az állad, hüvelykujjával éppen csak hozzá érve alsó ajkadhoz, és óvatosan próbálja kinyitni a szádat. – Nyisd ki nekem, hercegnő, hadd lássam, milyen ügyes vagy – mosolyog kissé nehézen az előbbi orgazmus után. Eleget teszel kérésének és kinyitod neki a szádat, megmutatva, mennyire tele van a magjával, és egy kis mennyiség lecsöpög az állad vonalán.– Annyira kibaszott szép – szinte morog, hangja halk és még mindig tele van izgalommal. – Most nyelj le nekem, majd nyisd ki újra. Azt teszed, amit mond, gyorsan lenyeled az enyhén sós nedvet, és boldogan dúdolsz a kellemes íztől, helyeslően megnyalod az ajkaid, majd megmutatod neki a már üres szádat. Elmosolyodik, örül, hogy engedelmeskedsz a parancsainak. – Olyan jó kislány vagy – dicsér meg, finoman a füled mögé húzza a hajad. – Remek munkát végeztél baby.

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Kpop Band ImaginesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang