Itt nem feltétlenül úgy kell elképzelni, hogy barátnőjük van, sokkal inkább egy jó barát. 🥰
゚+*:ꔫ:*﹤Mikor rajtakapnak, hogy cigarettázol﹥*:ꔫ:*+゚
ꔫ 𝓙𝓲𝓼𝓸𝓸 ꔫ
Jisoo nem feltétlenül volt szűk látókörű, de mégis nagy hangsúlyt fektetett a hagyományokra és a társadalomban általánosan elfogadott értékekre. Nem lenne nagy rajongója annak, ha dohányzol, de azt sem utasítaná el, hogy emiatt ne barátkozzon veled. Igyekezett azonban minden varázsát felhasználni, rávegyen, hogy abbahagyd a dohányzást, mert azt is gondolta, hogy ez káros az egészségére.
– Ha abbahagyod, megengedem, hogy eldöntsd, milyen filmeket nézünk meg a következő két hétben.
ꔫ 𝓙𝓮𝓷𝓷𝓲𝓮 ꔫ
Jennie arról ismert, hogy néha maga is lázadó. Korábban határozottan kísértést érzett, hogy kipróbálja a dohányzást, de valójában az utolsó pillanatban mégis meggondolta magát. Barátságos volt több emberrel, akik szintén dohányoztak, szóval nem bánta, hogy te is közéjük tartozol. Egyszerűen nem szerette, amikor a házban dohányoztál.
ꔫ 𝓡𝓸𝓼é ꔫ
Csakúgy, mint Jisoo, úgy szeretett volna viselkedni, ahogyan azt a családja is jóváhagyja, és a szülei már kiskorától azt mondták neki, hogy a dohányzás rossz, ezért soha nem volt kísértés, hogy ő maga próbálja ki. Amikor meghallotta, hogy dohányzol, nagyon kíváncsi volt, miért csináltad.
– Fontos vagy nekem és nagyon félek az egészségedért.
ꔫ 𝓛𝓲𝓼𝓪 ꔫ
Lisa szabad szellem volt, és szerette úgy élni, ahogy jól esett. Nem feltétlenül értette, miért dohányzol, mert ő maga soha nem kezdte el, mert a legjobb állóképességet akarta elérni. De te felnőtt voltál, így nem akarta megváltoztatni a véleményedet. Arra kér, hogy ne dohányoz mellette.
YOU ARE READING
Kpop Band Imagines
FanfictionPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...