OT4!
Az első (és remélem nem az utolsó) reakcióm velük. Remélem elnyeri tetszéseteket, véleményeket pedig szívesen fogadok. 🥰
゚+*:ꔫ:*﹤Mikor először főzöl/sütsz nekik﹥*:ꔫ:*+゚
ꔫ 𝓙𝓲𝓷𝓴𝓲 ꔫ
Igazából párod nagyon is szeretett főzni, sütni kevésbé de nem számít, hiszen egyébként sem vagytok annyira édes szájúak. Ezért az étel készítéssel soha nem volt gondod, mivel mindig mindent elintézett ő. Ezzel csak az volt a baj, hogy odáig fajultak a dolgok, hogy még egy egyszerű zacskós ráment sem tudtál elkészíteni anélkül, hogy felgyúlna a konyha fele.
– Hagyd jagiya, majd én – siet oda hozzád mikor a konyharuha lángra kap. Meg szeretted volna őt lepni-bár nem ilyen értelembe-, de csak gondot okoztál. Ezt persze Jinki észrevette. – Hétvégén megtanulunk főzni, rendben?
ꔫ 𝓚𝓲𝓫𝓾𝓶 ꔫ
Meglepő módon, de ő is tudd főzni, ellenben veled, és nagyon is finoman teszi ezt a dolgát. Sőt, hogy még tettőze a haragod, még sütni is megtanult. Néha nagyon bosszantott, hogy ő férfi létére jobban forog a konyhában mint te, ezért gondoltál egyet és éjjelenként mikor nem tudtál aludni, kisettenkedtél a konyhába, elővetted a kis titkos recept könyved, és próbáltál főzni valami ehetőt. Ám hosszú hetek múlva sikerrel jártál.
– Yah, Kim Kibum, mi az hogy ez a nőszemélye? – kiáltasz rá mikor meghallod, hogy a barátainak áradozik finom főztödről.
ꔫ 𝓜𝓲𝓷𝓱𝓸 ꔫ
Bár már jó pár hónapja, hogy párkapcsolatban vagytok, de eddig sajnos még nem sikerült szerelmednek főznöd. Minho a sűrű beosztása miatt nem igazán ért rá, te pedig az előléptetés miatt. Meg aztán eddig csak az ő lakásán töltöttétek az időt leginkább vagy pedig étterembe vitt, esetleg romantikus kis randevúkra. De ez ma meg fog változni. Eldöntötted, hogy bizony párod ma nálad alszik és ez azzal jár, hogy főzöl neki valami finomat.
– Mi ez a jó illat? – lép be óvatosan birodalmadba, amit egy hosszú szerelmes csókkal üdvözölt. – Te komolyan főztél? – fordul feled csillogó szemekkel, meg sem várva válaszod, foglal helyet, hogy mindkettőtöknek tudjon szedni az ételből.
ꔫ 𝓣𝓪𝓮𝓶𝓲𝓷 ꔫ
Csupán pár hete vagytok együtt, és igazából pár mélyebb csókon meg kissé intimebb ölelésen kívül semmi sem történt köztetek. Ugyan te már szerettél volna kicsit komolyabb vizekre evezni, de ez a srác menthetetlenül romantikus es csak egy bizonyos randevú után beszélhettek komolyabb dolgokról is. Addig viszont szeretne minél jobban megismerni, illetve ha te is őt. Udvariatlannak tartotta, hogy egy hölgy menjen a férfihoz, ezért jó párszor ő tette meg ezt a lépést. A mai napra viszont te is szeretnéd meglepni, méghozzá hogy főzöl vacsorát. Szavakba sem tudta önteni mennyire boldoggá tetted ezzel.
ESTÁS LEYENDO
Kpop Band Imagines
FanficPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...