Halihó! Ez az első reakció velük, így kegyelmezzetek meg, ha netalán valamit elszúrtam xD Egyébként tudom, hogy alapvetően több tagja volt a csapatnak, de mivel csak ők hárman aktívak (javítsatok ki ha tévedek) és nem olyan rég ismertem meg őket kicsit jobban, úgy gondoltam elég ha csak az aktív tagokkal alkotok. De ha ez zavar, nyugodtan lehet szólni és legközelebb (már ha lesz velük több reakció) az összes taggal írok.
Ui. Azt hiszem Jun biased leszek a végén. 🥴
゚+*:ꔫ:*﹤Amikor makacs vagy﹥*:ꔫ:*+゚
ꔫ 𝓢𝓸𝓸𝓱𝔂𝓾𝓷 ꔫ
Néha felháborító személyiséged ellenére Soohyun vezető lélek, és gondoskodik arról, hogy teljesen megnyugodj. Általában nincs ellenvetése a makacsságodnak, hiszen van, hogy jól jön, viszont mikor mindenféle butaságot a fejéhez vágsz, nem hagyja szó nélkül. Ilyenkor általában a kedvenc édességeddel próbál kedveskedni, hogy fesztelenül megnyílj neki és elmond mi az igazi probléma.
ꔫ 𝓗𝓸𝓸𝓷 ꔫ
Egyike az olyan embereknek, akik őszintén elmondják, ha elkezdesz igazán makacs lenni, hogy nem vagy igazságos vele szemben. Néha ugyan rájössz, hogy ez mennyire kellemetlen lehet neki, de ez általában az után következik be, miután felhívja rá a figyelmed. De ennek ellenére soha nem haragszol rá, vagy hasonlók, sőt sokkal inkább hálás vagy neki az őszinteség miatt.
ꔫ 𝓙𝓾𝓷 ꔫ
Eleve fülig szerelmes beléd, így ő azon kevesek egyike, akik úgy látják, hogy a makacsságod a legnagyobb erősséged is, és inkább értékelné, mintsem bosszankodna emiatt. Ha éppen sírt akar ásni valakinek, a lehető leghamarabb próbálna erről lebeszélni, ám közben vonzónak találja.
Forrás: tumblr
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kpop Band Imagines
FanficPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...