゚+*:ꔫ:*﹤Terhes vagy de nem tőle﹥*:ꔫ:*+゚
Napok óta a fürdőszoba padlóján görnyedve töltöd a legtöbb időd, miközben az épp aznapi ételt adod ki magadból. Gyanús volt neked ezek a tünetek, ezért pár órája vettél egy terhességi tesztet, ami legnagyobb bánatodra pozitív lett. Szerettél volna pároddal babát, még ha csak pár hete vagytok együtt, nem erről volt szó, a gond az volt, hogy nem tőle van. Nemrég egy csúnya szakításon mentél keresztül, mivel amint megtudtad, miszerint exed rendszeresen megcsal, kidobtad őt. Soha többé nem akartad őt látni, ám ez a baba örökké össze fog kötni titeket. Nem akartad ezt az egészet, de tudtad, el kell mondanod párodnak bármi történjen.
ꔫ 𝓜𝓲𝓷𝓼𝓮𝓸𝓴 ꔫ
Az ágyadban feküdtél, és az ujjaddal apró kis köröket rajzoltál le pici pocakodra. Ugyan annyira még nem látszik, de ha jól megnézi az ember, észrevehető a kis pocakod. Gondolataidat a párod szakította félbe, aki mosolyogva lépet be a helyiségbe.
– Minnie – kezdted, amikor odalépett hozzád, és puszit nyomott az ajkadra.
– Mi újság kicsim? – kérdezi apró mosollyal ajkain. Nem tudtad, hogyan mond el neki. Féltél attól, hogy el fog hagyni, magadra hagy a babával és örökké elveszíted őt. Ugyanakkor tisztában voltál azzal, hogy nem titkolhatod terhességed. Egy nagy levegőt véve elmondtad neki.
– Menj el – hangzik el mély, meggyötört hangja, amire hirtelen felkapod a fejed és szembe találod magad dühvel teli tekintetével. Látszik mennyire összetört, csalódott, megalázottan érzi magát és nyilván azt hiszi megcsaltad őt.
– De nem csaltalak meg. Akkor fogant meg még mielőtt összejöttünk – magyarázod el neki gyorsan kétségbeesetten. Nagyot nyelve foglalt melletted helyet szüntelenül pocakod figyelve. Láttad rajta, miszerint nem fog magatokra hagyni, ám időre van szüksége.
ꔫ 𝓙𝓾𝓷𝓶𝔂𝓮𝓸𝓷 ꔫ
Bement a dormba, a te neved mondogatva, hiszen tudta ott vagy mivel megkért, hogy együtt töltsétek a nap további részét, ezért még a többieket is képes volt elzavarni az épület közeléből.– A fürdőszobában vagyok – kiáltasz ki, hogy hallja merre talál. Nem csak a hangod de a gyomrod is remegett a gondolatra miszerint pár perc és összetöröd a szívét, mert bár tudtad- vagyis remélted-, nem fog kidobni az utcára, mély sebet hagy ez benne. Talán már semmi sem lesz olyan mint ezelőtt ha elmondod neki, már pedig muszáj lesz, hiszen nem sokáig tudod titkolni.
– Mi a baj jagiya? – kérdezi aggódva mire képtelen vagy visszatartani könnyeid és útnak ereszted, végül nagy nehezen de kinyögöd mi a gond. Kinyújtod a kezed, és megadod neki a tesztet.
– Szóval apa leszek? – kérdezi pár perc után, mire értetlenkedve rá nézel.
– De Jun, mi nem is...
ESTÁS LEYENDO
Kpop Band Imagines
FanficPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...