T/N nem gondolta, hogy így alakul az élete. Egész világa megrendült oly módon, hogy el sem tudta magyarázni. Megvédte magát és szerelmét egyetlen igaz családtagja előtt, megvédte pozícióját a kétségbeesetten szerzett munkahelyén és elfutott. Olyan mennyire ment, hogy nem is figyelte merre halad. Elment a munkahelye mellett, miközben átfutott az agyán, hogy már semmi sem lesz olyan mint azelőtt. Távol akart lenni attól a környéktől, ahol felnőtt, ahol a szomszédok, akik közte és HyoSeop közötti szerelmi viszonyról beszéltek.
Végül az észak-szöuli toronyban kötött ki. Magába szippantotta a látvány, valamint kicsit sajnálta, hogy lenémította a telefonját, órákkal azelőtt, mivel egy tucat nem fogadott hívása volt legjobb barátnőjétől, valamint több hangposta is, ami még furcsább. Megszakad a szíve mikor ezeket a hangpostákat végighallgatta.
Ahn HyoSeop, élete szerelme könyörög neki, hogy mondja el hol van. Végül felhívta majd gyorsan le is zárták a beszélgetést, hiszen párja érte indult, ahogy pedig meglátta a megkönnyebbülés elhagyta testét és szeme meglágyul. Egy öleléssel vonja magához közelebb, amitől szíve hevesen dobogni kezd. Tudja jól mennyire aggódott érte a férfi, de azt is, hogy csupán a gyaloglás az egyetlen módja annak, hogy kitisztítja a fejét, amivel HyoSeop is tisztában van. Ezért nem is mondott semmit, csupán elvitte egy közeli szállodába, azt gondolva, ezek után úgysem szeretne hazamenni. T/N pedig nem ellenkezett, ami arra mutatott, jól ismeri párját.
»««
Valójában T/N számára legalábbis az a szoba, sokkal inkább lakosztály volt, hiszen tágas nappali fogadta őket, a hálószoba és fürdőszoba. A lenyűgöző kilátás önmagában egy vagyon kerülhetett, de a gyönyörű dekoráció és a kényelmes lakótér hozzáadásával a fiatal nő arra gondolt mennyire szerencsés. Soha nem voltak szegények, nem erről volt szó, viszont ezt a luxust bizony nem engedhették meg maguknak, Furcsa volt belegondolnia, hogy alig néhány hónappal azelőtt a legolcsóbb szállodára sem volt megtakarított pénze, most meg ott áll.
Ahogy áll ott a hatalmas ablak előtt, tudja, hogy élete egy hatalmas változás közepén van. Munkája, magánélete és társasági élete hatalmas fordulatot vesz, azonban ami állandó dolog marad, az a mögötte álló férfi. Olyan személy számára akiben eltévedhet és egyszerűen csak élvezheti a pillanatot, bármiről is legyen szó, rá tudd majd támaszkodni, ahogy a férfi is rá anélkül, hogy ezeket szégyellnék egymás elöl.
Szerelmes belé. Az első találkozás óta vonzódnak egymáshoz. T/N ugyan nem értette mivel tudta elcsábítani a férfit, hiszen természetesen viselkedett vele, azonban éppen ezért figyelt fel rá HyoSeop. Megszokta már, hogy mindenki körülötte ugrándozik, hogy ha szeretné kénye kedvére megkaphat bárkit, viszont T/N más volt. Első pillanattól kezdve nemet mondott neki, hiába látta rajta mennyire fontos, hétköznapi emberként tekintett ár. Ami HyoSeopnak mindennél többet jelentet.
Óvatosan átöleli a lány vállát majd mindketten a tükörképüket nézik pár pillanatig, az ablakban, ami a mennyezetig ér fel, majd T/N megfordul, hogy szembe kerüljön kedvesével. Következő pillanatban odahajol, hogy megcsókolja, míg kezeik összekulcsolódnak egy kis időre, élvezve a békés pillanatot. HyoSeop kezét óvatosan a fiatal nő arcához emeli, úgy mélyíti el a csókot, míg másik keze a derekát fogja közre.
Óvatos mozdulattal veszi le a lánykor a kardigánt majd a falhoz szorítva csókolja meg hevesebben, mire a lány válaszul belemosolyog a csókba. Tetszett neki ez a hevesség, és ezt HyoSeop is érezte. Könnyű szerrel emeli fel a lányt, ki párja dereka köré fonja lábát, és így haladnak a hálóba. Érezte a férfi vágyát, innen már nincs kiút. Na nem mintha meg akarna futamodni, de egész hosszú ideje nem volt már úgy senkivel. Persze tudta, hogy HyoSeop mindenképp vigyázni fog rá, de egy aprócska kis gondolat ott motoszkált a fejében, hogy mennyi növel tette már ezt.
Hevesen megrázza a fejét, hogy elűzze az effajta buta gondolatokat, mikor a férfi leült az ágyra, ő pedig vigyázva az erekciójára ül. Persze még van rajtuk ruha, de így is tökéletesen érezi mennyire kívánja őt a férfi. Rekordidő alatt vetkőztették le egymást, miközben ott csókolták a másik testét, ahol éppen kényelmes volt, majd HyoSeop kerül fölül, mosolyogva támaszkodva meg alkarján.
– Rendben vagy? – érdeklődött a férfi vágytól csillogó szemekkel, mire T/N válaszként bólintott. Nem is vesztegette tovább az idejét, ajkait egyből a fiatal nő nyakára helyezte, óvatosan megszivva azt, miközben kezei felfedező útra indultak. A kellemes érzéstől megborzongott, időnként pedig hangot is adott ennek, amit HyoSeop örömmel fogadott, főleg az mikor kedvesen finoman felemelte a csípőjét.
A nő zihál, ahogy a férfi finoman a fülére harap.
Vigyorog mikor látja, egyáltalán nem ellenkezik a lány, és sokkal inkább ösztönzi őt a folytatásra, minek köszönhetően olyan édesen húzza le a szoknyát, amennyire telik tőle, hogy megbizonyosodjon, még mindig így akarja T/N. Mert bár iszonyatosan kívánja őt, de ha mégis meggondolná magát, abban a másodpercben leállna. Nem úgy tűnik mintha meggondolná magát, így a férfi bátrabban cselekszik, ott kényeztetve kedvesét, ahol éppen szeretné.
– Nem mintha ilyesmit terveztem, ne értsd félre – motyogta miközben heves mozdulatokkal keresett valamit farmerzsebében. Kellett pár pillanat mire a fiatal nő rájött mit keres, és elmosolyodott. Nem is feltételezte soha HyoSeoprol, hogy csak le akar vele feküdni, hiszen számtalan alkalma lett volna mégse élt a lehetőséggel. Az meg, hogy hány egyéjszakás kalandja volt...már rég nem számít.
A lehető leggyorsabban görgeti magára az óvszert, hogy aztán óvatosan belé hatoljon, miközben édesen csókolják egymást. Mozdulni kezd ahogy a lány köré fonja lábait, majd miután teljesen megszokta őt T/N kissé gyorsabban, keményebben mozog, egyik kezével megfogva az ágykeretet, segítve elérni mindkettejük számára a tökéletes szöget. Erősebben és mélyebbre jut, amit kedvesen apró nyöszörgésekkel díjaz. HyoSeop megszállottja lett azoknak az édes hangoknak, amit sikerült kicsalnia kedveséből, a kéjtől eltorzult arcára, ahogyan kipirulva időnként ismételgeti nevét...soha nem érzet ekkora boldogságot, élvezetet. Addig folytatja ezt az örült tempót, míg nem érzi, azt az ismerős bizsergető érzést alhasában. Pár perccel később pedig szabadjára is engedi, félig lehunyt szemekkel miközben kedvese nevét suttogja, ki erősen karjaiba kapaszkodva jut el a beteljesülés kapujáig.
BẠN ĐANG ĐỌC
Kpop Band Imagines
FanfictionPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...