Sziasztok!
Idejét sem tudom, mikor posztoltam ide utoljára, de talán sűrűbben fogok, mivel a bangtan reakciókhoz nem igazán fogok hozni annyira sok részt. És így értelemszerűen ehhez is több időm kéne legyen, de majd meglátjuk mi lesz belőle.
Mindenesetre szerintem ez az első Enhypen reakció, amit írok, nekem legalábbis nem rémlik, hogy írtam volna már velük, de lehet tévedek xD
Nyilván tudom, hogy nem csak két tagból áll a csapat, viszont még igen csak nagyon barátkozom velük, és mivel mindenképp smutot akartam, rájuk tettem a szavazatot. De ne értse félre senki, ez nem azt jelenti, hogy őket jobban fogom szeretni vagy ilyesmi. Csupán jelenleg őket ismerem fel az egyik leggyorsabban xDJó olvasást, hozzá. 🥰
゚+*:ꔫ:*﹤Maszturbáláson kapnak﹥*:ꔫ:*+゚
ꔫ𝓙𝓪𝔂 ꔫ
Soha nem állt szándékában így látni, de annyira átkozottul vágyott rád, hogy végre ott legyen veled egy fárasztó hosszú, programokkal teli hét után. Ezért is felejtett el bekopogtatni a bejárati ajtón, így beengedte magát, és egyenesen az emeletre indult... a hálószobádba... ahol nyögdécseltél... mert önkielégítésbe kezdtél, miközben egy képet néztél róla.
– Bassza meg. – tette a szája elé a tenyerét, hogy csendben maradjon, de sajnos, vagy szerencséjére, meghallottad. Az ujjaid leállnak a mozgásban, és észreveszed a párodat, aki a hálószobád ajtajának sarka mögül kukucskál. Eleinte kicsit megijedtél attól, hogy megláttál egy alakot, aki téged figyel, de miután tudatodig jutott ki az, izgalomba lobbant az egész tested.
– Hé, Jay. – a hangod olyan fülledt volt, hogy érezte elvarázsoltad őt. Örült hatással voltál rá. – Ne állj az ajtóban, szerelmem. Gyere közelebb – Jay nagyot sóhajtott, és elindult feléd, a lábai maguktól mozogtak. Amint eléri az ágy szélét, széttárod a lábaidat, és ő kapva az alkalmon, hozzád mászik.
– Annyira nedves vagy.
– Mindez miattad – ráharapsz az alsó ajkadra, miközben az ujjadat az említett nedves testrészbe nyomod. – Nem tudtam megállni, hogy ne nézzelek téged közben – utalsz a képre mire párod mosolyog a belső combodra, szemei az ujjadat bámulják.
– Akkor azt hiszem, nagyon hiányozhattam neked – visszaül a sarkára, farkának körvonala a farmeréhez nyomódik, és nyáladzol érte. – Nagyon jól fel foglak tölteni.
– Bassza meg – megfogod a vállát, és magadhoz húzod, a csípőd önkéntelenül is a domborulatához nyomódik. – Siess, nem tudok tovább várni.
– Nem kell kétszer elmondanod baby.ꔫ𝓙𝓪𝓴𝓮 ꔫ
Jake-nek van ez a fantáziája, hogy rajtakapjon miközben maszturbálsz anélkül, hogy észrevennéd őt. És valahogy teljesült a kívánsága, mert jelenleg hason fekszel, csípőddel a levegőben ívelsz, és az ujjaiddal a lábaid közt körözöl a csiklódon. Az ő szögéből tökéletes rálátása van a nedves intim részedre, ami máris megnöveszti erekcióját. Eleinte zavarta, hogy ennyire hamar lázba hozod őt, de abban a pillanatban kifejezetten örült neki. Beletelik egy forró percbe, mire rájön, hogy nyögöd a nevét, és időnként az ujjaidat bemeríted a lyukba, a jobb élvezetekért. Ez volt a legforróbb dolog, aminek valaha is tanúja volt.
– J... Jake, kérlek – az arcod a párnához nyomod, de tisztán hall, mint a nap. – El akarok menni. Kérlek, engedd, hogy elélvezzek oppa – oda kéne mennie hozzád? Mondjon valamit? Válaszút előtt áll, mert nem akar megijeszteni, de annyira nyilvánvaló, hogy te is éppúgy akarod őt, mint ő téged. Éppen amikor elérted a csúcspontodat, egy határozott kéz megragadta a csuklódat, és felsikoltottál.
– Ne ess pánikba, bébi, én vagyok... Jake.
– Érints meg, kérlek. Annyira kétségbe vagyok esve, hogy nem bírom tovább – nyögsz fel, miközben Jake leül a kanapéra, így mögötted térdel. Dudorát a legérzékenyebb pontodhoz nyomja, és finoman beléd csúszik.
VOUS LISEZ
Kpop Band Imagines
FanfictionPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...