Kissé későn, de itt van életem első reakciója a lányokkal. Tudom, hogy sokan nem kedvelik őket, de kérlek, ha egy vagy közülük, nem szeretnék látni semmilyen negatív gyűlölködő kommentet. Lehet őket nem szeretni/ nem kedvelni, de bárki bármit mond, ezek a lányok is bőven tettek le az asztalra, és megérdemlik a kedves szavakat. 🎀
Két kérést jelöltem ki magamnak, amit legközelebb megírok, csak az a baj, hogy nem tudom melyikkel kezdjem. SF9 vagy inkább Twice-t olvasnátok leghamarabb? 🥰
゚+*:ꔫ:*﹤Amikor flörtölsz velük﹥*:ꔫ:*+゚
ꔫ 𝓚𝓪𝓻𝓲𝓷𝓪 ꔫ
Karina olyan bátor lenne, sőt talán inkább ő flörtölne veled, mintsem te vele. Akárhányszor próbálkoztál flörtölni veled, folyton valami kis édes szóval zavarba hozott. Tisztában volt azzal, hogy a tagok nem igazán kedvelnek, azonban abban is, miszerint kicsit jobban megismernek, rájönnek mennyire jó ember vagy.
– Szóval T/N szeretnél randizni velem? – mosolyodik rád édesen, mitől szíved ezerszer jobban dobog.
ꔫ 𝓖𝓲𝓼𝓮𝓵𝓵𝓮 ꔫ
Nagyon édesen viselkedne, valamit ő is flörtölne vele a maga kis cuki módján. Ugyan kissé félénk, de talán épp ez vonz hozzá, hiszen te sokkal kicsapongó személyiség vagy. Sokszor megfordult a fejedben, hogy bevallod neki érzéseid, de sokkal inkább szeretnéd ha ezt a lépést ő tenné meg elsőnek. Amit kissé nehezen de elértél.
– Nagyon szeretlek – suttogja szorosan átölelve nyakad, mire elmosolyodsz.
ꔫ𝓦𝓲𝓷𝓽𝓮𝓻 ꔫ
Talán kissé félénkebb lenne, mint Giselle, de minden tőle telhetőt megtesz, hogy viszonozza flörtöléseid, ami viszont számodra nagyon sokat jelent. Folyton elpirul és összezavarodott pislogással jutalmazza meg minden egyes kedves szavad, amin te természetesen jót mosolyogsz magadban.
– Igazán csinos vagy ma is – dicséred meg, amit a szokásos félénk mosollyal köszön meg.
ꔫ 𝓝𝓲𝓷𝓰𝓷𝓲𝓷𝓰 ꔫ
Hasonlóan hozzád, egy igen magabiztos, ám néha ügyetlen személy. De ennek ellenére mindig nagyon jól kijöttök egymással, ám egy idő után ez számodra több minden barátság, ezért flörtölni kezdtél vele, amit legnagyobb szerencsédre viszonoz.
Forrás:tumblr
ESTÁS LEYENDO
Kpop Band Imagines
FanficPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...