Yoonha, pleaseantcomic, user1, user65, és további 8,271 felhasználónak tetszett.
Relief_blossom: Sétálás közben vettük észre a házaspárt, ahogyan a kutyával játszottak. Nyilván engedélyt kértem a képre.
az összes megjegyzés megtekintése
user65: Annyira csinos és édes ahw
user1: Kíváncsi vagyok hogyan ismerkedtek meg
→pleaseantcomic: Egészen biztos, hogy nem beszéltek erről😌
user65: Ugyan miért? Nem mehet csak úgy random hozzá, hogy Helló, tetszettek, készíthetek egy fotót?
Adore_: Minden esetre, nem hittem volna, hogy randevúzik valakivel.
→pleaseantcomic: Amiért vele van egy srác nem azt jelenti randizik.
→Adore_: Senki nem megy lánnyal sétálgatni csak úgy.🤔
✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Sanhaval sétáltok a kutyusoknak szánt parkban, habár egyikőtöknél sincs kis kedvence, de mégis megnyugtató érzés. A középiskola óta barátok vagytok, ám csak közel két éve kezdtetek el randizni, úgy hogy rajongói nem tudják, sőt a te követőid sem. Sokáig pedig közös barátaitoknak sem volt erről fogalmuk. Nem mintha lett volna valami akadály, hogy ne mondjátok el, ugyanakkor nem éreztétek megfelelőnek az alkalmat, hogy közöljétek a hírt.
Egy fiatal nő felismeri Sanhat a távolból és sietősre veszi lépteit felétek.
– Szia oppa – ér oda elétek izgatottak köszöntve párod majd téged is. – Készíthetek fotót? – először a fiatal férfira pislogott aki félénken ugyan de bólintott majd rád. – Nem lenne gond?
– Én...tőlem miért kérdezed meg? – mutatsz magadra meglepődve, amire elmosolyodik a lány.
– Mert nem akarok kellemetlenséget okozni – hajolt meg mélyen, mire szinte levegőt sem mertél venni. Addig teljesen tisztában voltál, hogy nem fognak megölni a rajongok ha kiderül a kapcsolat, vagyis merted remélni, de szembesülni vele teljesen más.
– Kedves volt – suttogod magad elé miközben Sanha közelebb lép hozzád, nem is gondolva, ebből bizony botrány lesz.
✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Késő délután felmész az instagram oldalra, többnyire néhány munkát elvégezni, mikor is szembesül veled a poszt, amiben névtelenül szerepelsz, mint Sanha barátnője. Mint kiderült a lány közzétett egy fotót rólatok, ugyan az arcod nem látszik, de még így is kisebb vita alakult ki a kiadóval. Persze cáfolták, a rajongók már kezdtek teóriákat alkotni rólatok.
Username, user65, és további 1,262 felhasználónak tetszett.
KinkSanha: Nem szoktam ilyeneket közzétenni, de el kell mondanom valamit. Ma sétálás közben megláttam oppat egy lánnyal. Nagyon csinos volt és minden bizonnyal randiznak.
az összes megjegyzés megtekintése
user1: Félek😭
rachel: Én örülnék neki, mert azt jelentené Sanha boldog!
→pleaseantcomic: ❤️
pleaseantcomic: Komolyan nem értem azokat az embereket, akik „rajongóknak" nevezik magukat és ilyen tiszteletlenek.
Moon: Mi történt?
→pleaseantcomic: Állítólag ma a parkban látták (a kedves posztoló) Sanhat a barátnőjével, aki egyébként lehet csak egy barát, (hiszen cáfolta az ügynökség), és titokban készített egy fotót majd feltöltötte ide.
→user43: 🤣 szeretném látni a képet. Kíváncsi vagyok ki lehet a ribanc.
→pleaseantcomic: Talán vak vagy? Feljebb van a posztban. Egyébként sem illik ilyen tenni, és főleg nem ilyet állítani ismeretlenül.
VOUS LISEZ
Kpop Band Imagines
FanfictionPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...