⊱❄⊰𝓔𝓧𝓞 𝓑𝓪𝓮𝓴𝓱𝔂𝓾𝓷⊱❄⊰

173 19 1
                                    

Csak egy egyszerű dolgot felejtett el. A tényt, hogy hatéves lánya megszállottja volt a hónak, elsajátította azt a tulajdonságát, hogy meg akarta nézni, hogy mindenki kinyitja az ajándékait, mielőtt ő tette volna, és nagyon-nagyon beszédes volt. Így a tökéletes karácsonyról alkotott elképzelése kiment az ablakon. Éppen kényelmesen elhelyezkedett a kanapén a sörével, amikor a lány bement a szobába, egy pár piros kesztyűt tartott a levegőben, és vigyorgott. Egyenesen elrohant mellette, az ablakhoz, és nézte, ahogy odakint leül a hó. Egész nap esett a hó.

– Apa – kezdte, arcát még mindig az üveghez nyomva –, csinálhatunk hóangyalokat? 

Baekhyun letette a bontatlan sörét a dohányzóasztalra. – Anyát kérdezted?

Megpördült, és megrázta a fejét. – Anya nemet fog mondani. De te mindig igent mondasz. Mintha varázsütésre, pontosan abban a pillanatban léptél be a szobába. Felvont szemöldökkel a szoba túloldalán a lányodra néztél, miközben Baekhyun kinyújtotta a karját, és magához húzott.

– Mindig nemet mondok? – kérdőre vontad a lányodat.

– Mindig– Nos, azt hiszem, látnod kellene, mit mond az apád. 

Lenéztél Baekhyunra, aki az üléséből a derekad köré fonta a karját. Rád mosolygott, szórakozott a kislányotok bohóckodásain. Már tudtad, hogy igent fog mondani.

– Szerintem a hóangyalok remek ötlet, édesem – értett egyet Baekhyun. A sikítása hangos volt, és egy kicsit összerándult a hang hallatán, bár gyorsan vége lett, ahogy a szobából a folyosóra rohant, hogy felkapja a kabátját és a csizmáját. Baekhyun felállt a székről, követve téged és a kicsit. Ott álltál az ajtóban, úgy döntöttél, hogy legalább félig a melegben maradsz, és nézted, ahogy a családod lerogyott a földre, és elkezdett hóangyalokat készíteni az előkertben. A lányod nevetése gyönyörű volt, akárcsak Baekhyun hangja. Egyszerű dolog volt, hóangyalokat varázsolni egy decemberi estén, de ettől sokkal különlegesebb volt az évszak hármótoknak. Emlékeket építeni a kislányotokkal, hogy Baekhyun ott tud lenni mellette. Ez egy olyan ajándék volt, amelyet egyikőtök sem dobna magától.

 Ez egy olyan ajándék volt, amelyet egyikőtök sem dobna magától

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Kpop Band ImaginesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora