⊱ꕥ⊰𝓟𝓮𝓷𝓽𝓪𝓰𝓸𝓷⊱ꕥ⊰

220 17 7
                                    

Megszültem egy pentagon reakciót. Kicsit nehéz volt de végül is összehoztam. Véleményeket szívesen olvasok.🥰

Ui. Lent a rész végén szavazás a következő résszel kapcsolatban.

゚+*:ꔫ:*﹤Romantikus nyaralás﹥*:ꔫ:*+゚

𝓙𝓲𝓷𝓱𝓸

Félénk lenne ha rajta kapna titeket pár rajongó, miközben a parton sétáltok. De nem maga miatt, hanem miattad mivel nem szeretne kellemetlen helyzetbe hozni. Ezért próbálna kicsit távolságtartóbb lenni, legalábbis míg biztosan nem tiszta a környék.

𝓗𝓾𝓲

Sajnos nem volt olyan hely ahol ne akadt volna egy-két rajongó, ezért teljes nyugalomban szinte lehetetlen volt nyaralnotok. De épp ezért volt annyira tökéletes. Bár a nappal nagy része azzal telt el, hogy bujkáltatok a tini rajongók elöl, viszont a késő délutánok valami hihetetlen romantikussá alakította párod.

𝓗𝓸𝓷𝓰𝓼𝓮𝓸𝓴

Nem feltétlen nevezhető romantikusnak egész nap a hegyet mászni, ám csakis itt lehetettek kettesben. Sokszor megálltatok pihenni, volt hogy kis pikniket is szerveztetek, vagy csak úgy összebújva meséltetek a gyerekkorotokról. Számotokra ez volt a tökéletes nyaralás.

𝓔'𝓓𝓪𝔀𝓷

Mindig is szerettél volna a szerelem városába Párizsba menni, csakhogy nem engedhetted meg magadnak. Amióta pedig együtt vagy pároddal, sokkal inkább összebújós késő délutánok köszöntenek be életedbe, a fárasztó napok után. De egyik nap párod mosolyogva közölte, hogy elutaztok pár napra szeretett városodba. Mondanod sem kell mennyire tett boldoggá ezzel és valóban úgy érezted, ott még jobban belehabarodtál.

𝓢𝓱𝓲𝓷𝔀𝓸𝓷

Időnként rákacsintott a rajongóira kik tönkre akarták tenni nyaralásotokat, ám próbálkoztál nem foglalkozni vele. De ezek ellenére is remekül sikeredett romantikus vacsorátok. Nem számított, hogy néha odamentek egy-egy fotót kérni, hiszen nagyon jól éreztétek egymást.

𝓨𝓮𝓸 𝓞𝓷𝓮

Természetesen szabadnapjain megragadja az alkalmat, hogy elvigyen egy randira külföldre, ugyanis ott kevésbe lenne kellemetlen, ha rajtakapnának. Legalábbis párod ezzel a gondolattal indult el, ami korántsem sikerült úgy ahogy szerette volna, de ettől függetlenül nagyon is jól éreztétek magatokat.

𝓨𝓪𝓷𝓪𝓷

Nem gondoltatok valami nagy dologra, csupán szeretettek volna pár napot távol lenni a hatalmas zűrzavarral teli várostól, ezért vidékre utaztatok a szüleidhez. Kis romantikus piknik szervezések este pedig együtt néztétek a csillagokat.

𝓨𝓾𝓽𝓸

Mindenképp csakis a tengerpart jöhet szóba. Mindketten nagyon szerettetek ott lenni, főleg a naplementében. A part mellett ültetek, párod a hátadnál úgy ölelve szorosan magához hasadnál fogva, miközben nyakadra óvatos puszikat add.

𝓚𝓲𝓷𝓸

Nem is próbál titkolni mennyire oda van érted, és mennyire jó ötletnek tartja a pár napos nyaralásotokat. Igaz hogy több időt töltöttetek a hálószobában mint bármi mással, de a folytonos flörtök nem maradnak abba. Minden erejével azon van, hogy szebbé tegye a napokat.

𝓦𝓸𝓸𝓼𝓮𝓸𝓴

Még nagyon friss a kapcsolatotok, csupán pár hónapos, ezért nem igazán tudja hogyan is kezeljen bizonyos dolgokat, ezért van, hogy kicsit talán érdektelenek tűnhet de valójában nagyon is romantikus és mindenben a kedvedben jár. 

Megcsapott az ihlet szele és nem igazán tudom eldönteni kivel legyen a következő reakció. Egy emojival tudjátok jelezni melyik bandával olvasnátok leghamarabb részt. 🥰

Seventeen

Stray kids

Exo (OT12)

NCT

Kpop Band ImaginesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang