Lehet picit unalmas, hogy eddig több lány reakciókat írtam, de teljesen felpörget és rájöttem mennyire szeretek velük is írni. De ám, a legközelebbi talán egy SF9 reakció lesz. 🥰
゚+*:ꔫ:*﹤Amikor bemutatod őket a szüleidnek﹥*:ꔫ:*+゚
ꔫ 𝓨𝓸𝓷𝓰𝓼𝓾𝓷 ꔫ
Nagyon régóta vártatok erre a napra. Ugyan a szüleid egy pár éve tudnak arról miszerint a nőket is ugyanúgy szereted, és valójában nincs kifogásuk ellene. Igaz, beletelt némi időbe, mire hozzászoktak, hogy bizony egy nap lehetséges nem férfit mutatsz be nekik, de mindennél jobban imádtak. Itt azzal volt a baj, hogy nagy rajongójuk a csapatnak és féltél, hogy minden buta kérdéssel megbombázzák szerelmed. Viszont ez párodat egyáltalán nem zavarta, sőt örült annak, hogy ennyire elfogadóak a szüleid, és hozzád hasonlóan támogatják őket.
ꔫ 𝓑𝔂𝓾𝓵𝓨𝓲 ꔫ
Nem mondanád elfogadónak a szüleid, viszont élutasítónak se. Amolyan köztes, hiszen nem igazán támogatják a melegeket, viszont érted képesek szemet hunyni efelett. Tulajdonképpen édesanyád sürgetett a bemutatkozással, mivel már meg akarták ismerni és kellemes csalódás volt, hiszen elsőre megszerették őt.
– Biztos jó ötlet ez? És ha felismer vagy ha nem szeretnek meg? Aish, talán még várnunk kellett volna ezzel – esel kétségbe a szüleid háza előtt, ám párod csak hangosan felnevet majd egy apró csókkal megnyugtat.
– Nem lesz baj, hiszen édesanyád hívott meg minket. A felismerés – mutatja fel ujját majd a táskájából elővett két albumot, mire fejcsóválva felnevettél.
ꔫ 𝓦𝓱𝓮𝓮𝓲𝓷 ꔫ
Az hogy féltél enyhe kifejezés. Legutóbb mikor beszéltél szüleiddel, vitába torkollott és éveken át feléd sem néztek. Ez idő alatt megismerted Wheein-t, és a kezdeti barátságból szerelem lett, mivel mára egy párt alkotok. Azonban nem magad miatt féltél, már hozzászoktál a gondolathoz, hogy a szüleid nem fognak soha elfogadni, csupán nem szeretted volna, ha Wheein-t elítélik. Viszont párod hajthatatlan volt, és mindenképp szeretett volna találkozni szüleiddel, így történt az, hogy most teljes feszültségben szürcsölgeted a levest, miközben lopva szüleidre pislogsz.
– Mond csak lányom, mégis meddig akartad eltitkolni, hogy ilyen gyönyörű párod van – nagyon megdöbbentél, ugyanakkor repestél az örömtől, miszerint ezen a véleményen vannak.
ꔫ 𝓗𝔂𝓮𝓳𝓲𝓷 ꔫ
Nagyon szerették volna már megismerni párod, mert bár beszéltél szüleiddel, az tudták, hogy lány szerelmed van, de soha nem mondta ki az. De még csak képet se küldtél, hiába kérlelt annyiszor édesanyád, és nem véletlen „titkoltad" el szerelmed. A szüleid legalább annyira szeretik a csapatott mint te, és igazából féltél, hogy letámadják szegényt. Tisztában voltál vele, hogy valószínűleg nem a kislányos rajongás jönne elő, de szinte érezted ahogy anyáskodnak felette. De legnagyobb meglepetésedre, egyáltalán nem volt így. Egy szép kis családi hangulatban töltött délutánt tudhatok be.
أنت تقرأ
Kpop Band Imagines
أدب الهواةPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...