⊱ꕥ⊰𝓚𝓐𝓡𝓓⊱ꕥ⊰

265 17 5
                                    

゚+*:ꔫ:*﹤Kisbabát szeretnél, de tulajdonképpen egy kis állatra érted﹥*:ꔫ:*+゚

 𝓑𝓜

Annyira lenyűgözné a gyermek gondolata, hogy elindulna feléd és levetkőztetne mindkettőtöket egy boldog mosollyal ajkain. Csak akkor venné észre mennyire heves, mikor le állítod öt. Óvatosan meg fogtad a kezét és elmagyaráztad, hogy nem épp kisbabát szeretnél hanem egy háziállatot.

– De hát kisbabát mondtál – értetlenkedett, ami igazán édesé tette őt.

– Igen, de nem babára gondoltam. Egy kiskutyust szeretnék.

 ꔫ 𝓢𝓸𝓶𝓲𝓷 

Pánikba esne a kijelentésed követően. Tisztában voltál vele, hogy, Somin a közeljövőben szeretne gyerekeket,  de pánikba esett, mivel azt feltételezte, hogy most azonnal szeretnéd. Azonban egyszerűen még nem éreztem magát késznek egy ekkora feladatra.  Csak szótlanul állt előtted, mivel nem találta a szavakat, de amint sikerült megértetned vele, hogy itt bizony nem gyerekről van szó, hanem egy kisállatról, megkönnyebbülten felsóhajtott.  

– Nagyon örülnék – mosolyodott el ezúttal sokkal nyugodtabb arckifejezéssel.

 𝓙 𝓢𝓮𝓹𝓱  ꔫ

J Seph megdöbbenne a kérésedre, a szája kissé tátva maradna. Megkérdezi, hogy biztos vagy benne, hogy készen állsz-e, hogy elkezdjen dolgozni a teherbeesésen.

– Nos, ha biztos vagy benne, hogy készen állsz, akkor én is. Mikor akarsz teherbe esni?

– Oppa... Arról beszélek, hogy egy állatot örökbe fogadunk.

– De attól még gyakorolhatunk- pimasz mosolyra húzza ajkaid, miközben bele csókol nyakadba.

𝓙𝓲𝔀𝓸𝓸 

Jiwoo nagyjából majd meghalt az örömtől és bár nem lehetséges mégis a baba projekttel nyaggatott.  Nevetve és elpirulva magyaráztad neki mit is szeretnél valójában. Szerettél volna gyereket, nem erről volt szó, csupán jobb lenne még várni ezzel. A kis háziállat pedig tökéletes első lépés a szülővé váláshoz.  




Forrás:tumblr

Kpop Band ImaginesOnde histórias criam vida. Descubra agora