⊱ꕥ⊰𝓥𝓘𝓒𝓣𝓞𝓝⊱ꕥ⊰

314 23 0
                                    

Életem első reakciója a fiúkkal. Bevallom nem igazán ismerem őket, ezért meglehet, nem épp olyanra sikerült mint kellett volna, de örömmel vitatom meg, ha esetleg valamit nagyon másképp látok. 🥰

゚+*:ꔫ:*﹤Első csók ﹥*:ꔫ:*+゚

𝓢𝓮𝓾𝓷𝓰𝔀𝓸𝓸

Irtózatosan édes, gyengéd férfi, aki folyton lesi a kívánságod, ezért is gondolja azt, hogy minél különlegesebbnek kell lennie az első csókotoknak. Főleg, hogy ez számodra, minden értelemben első lesz. Hihetetlenül büszkévé teszi, hogy eddig még semmilyen formában nem értek hozzád, hiszen így nem kell attól tartania, hogy más esetleg jobb volt nála. Nem akarta elsietni, vagy csak úgy random lekapni téged, ennél sokkal fontosabbra tartott, ezért egy szépen megrendezett, romantikus vacsorára hívott. Nagyon jól éreztétek magatokat, és mivel látta rajtad mennyire felszabadultál, úgy érezte ez a megfelelő pillanat. Óvatosan közelebb lépett hozzád, jobb kezével orcáid simogatva, míg ballal derekadnál fogva magához húzott. Finoman tapadt ajkaidra, egyáltalán nem volt se gyors, se heves, sokkal inkább érzelmi, romantikus ahogy egy első csókhoz illik.

ꔫ 𝓢𝓮𝓾𝓷𝓰𝓼𝓲𝓴 ꔫ

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

𝓢𝓮𝓾𝓷𝓰𝓼𝓲𝓴

Nem gondolná ezt túl. Természetesen figyelne arra te mit szeretnél, hogyan, illetve mi jó neked, ugyanakkor lazán kezelné az egészet. Megcsókolna mert természetesnek érzi, hogy őt randevú után kissé magasabbra emeljétek kapcsolatotokat. Figyelt arra ha netalán nem szeretnéd, vagy még túl korainak véled, ám mivel nem ő volt neked az első, úgy gondolta nem bún ha végre birtokba veszi ajkaid. Annak ellenére, hogy nem tulajdonított rá nagy figyelmet, vigyázott rád, és óvatosan tapadt ajkaidra. Finoman csókolt, óvatosan ízlelve nyelved. Bár nem volt a legromantikusabb helyszín éjszaka a vidámpark előtt, azonban neked mégis a legtöbbet jelentette, hiszen azzal történt akit teljes szívedből szeretsz.

ꔫ 𝓒𝓱𝓪𝓷 ꔫ

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

𝓒𝓱𝓪𝓷

Csupán párszor találkoztatok, még csak nem is ismertétek annyira egymást, de te ennyiből is ki tudtad ismerni, mennyire úriember. Ugyan a kapcsolatotok- már ha pár randevú után lehet annak nevezni-, igen kis félénk, és néha te kell megtedd az első lépést, de rájöttél, hogy valójában csak azért ilyen, mert szeretné ha te is épp ugyan úgy lépnél felé, mint ő. Nem gondolja azt, amiért férfi, mindenben ő kell megtegye az első lépést, és ezeket a dolgokat szép lassan a tudatodra adja. Ennek ellenére, ha elmentek valahova, előbb ő lép be, felmérve a veszély helyzetét, majd előre enged. Sokan furcsán néznek ezért rá, ám te csak megmosolygod hiszen jól esik figyelmessége. Épp egy ilyen randevú után, mikor hazakísért, óvatosan tapadt ajkaidra. Alig értek egymáshoz ajkaitok, mégis ez volt életed legjobb csókja.

Kpop Band ImaginesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora