⊱ꕥ⊰𝓣𝔀𝓲𝓬𝓮⊱ꕥ⊰

343 30 7
                                    

Nagyon gyengusznak érzem ezt a reakciót. Elég lassan is írtam, de remélem ettől függetlenül tetszik. 

゚+*:ꔫ:*﹤Mikor legjobb barátnődként elmegy az évzáródra, de felismerik ﹥*:ꔫ:*+゚

𝓝𝓪𝔂𝓮𝓸𝓷

Egész kicsi korotokban ismertétek meg egymást. Talán már klisé az egész, de az óvoda hozott titeket össze. Csupán elég volt párszor játszanotok együtt és már tudtátok, hogy legjobb barátnők lesztek. Imádtad az olyan hétvégéket, mikor pizsipartit tartottatok. Rendszerint kioktatott a fiúkkal való beszélgetésről, hogy mikor mit érdemes nekik említené, de ami a legfontosabb, elhitetni velük, hogy épp ugyan úgy érdeklődsz a foci iránt. Természetesen semmit nem vettél magadra, hiszen tudta, csak viccel. Így magától érthető volt, miszerint az évzárón is ott lesz.

– Te az nem Nayeon? – érinti meg az egyik osztálytársad félkarod, mire összerezzensz. Épp ezt szeretted volna elkerülni, hogy ne ismerje fel senki, de hát hiába mondta, ne jöjjön. Ha valamit eldönt, annak úgy is kell lennie.

 Ha valamit eldönt, annak úgy is kell lennie

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

𝓙𝓮𝓸𝓷𝓰𝔂𝓮𝓸𝓷

Mivel általában mindig, vagy nagyon gyakran rövid a haja, nem volt valami nehéz álcát választanod neki, bár Jeongyeon egyáltalán nem szerette mikor ennyire akaratos vagy, viszont nemet mondani sem tudott, ezért inkább rád hagyta. Szerencsére a bátyád meghagyta az egyik kicsi öltönyét. Igaz kicsit bő volt legjobb barátnődre de talán épp ettől tudta eltitkolni nemét. Maszkot egyébként is hordani kellett, szóval szinte biztos, hogy senki se fogja felismerni.

– Ki ez a jóképű pasi? – érkezik melléd az osztály, nos örömlánya, hogy szép szavakkal írd le őt. Jeongyeon már épp mondott volna valamit, ám te kissé megbökted őt.

– Nem hiszem, hogy neked való. Tudod ő néma – hajolsz oda osztálytársadhoz, ki csak szem forgatva odébb áll.

 Tudod ő néma – hajolsz oda osztálytársadhoz, ki csak szem forgatva odébb áll

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

𝓜𝓸𝓶𝓸

Közös kedvenc hobbitok a tánc, és voltaképp ezért is váltatok rövid időn belül legjobb barátnőkké. Sokszor csempészet az ügynökség épületébe, hogy hajnalba nyúló órákba táncoljatok, ugyanakkor ott volt neked a nem létező szerelmi bánatodkor is. Nem merted a kiszemelt srácnak elmondani érzéseid, hiába támogatott Momo, inkább meghúzódtál a háttérben. De ennek vége, hiszen befejezed a sulit és irány az egyetem.

Kpop Band ImaginesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang