゚+*:ꔫ:*﹤ Első találkozás ﹥*:ꔫ:*+゚
Nem számítottál rá, hogy ennyi emberrel fogsz találkozni, amikor kijöttél a boltból. Ugyanakkor várható volt, hiszen mégis csak Dél-Koreában vagy és épp egy EXO koncertre készülsz. Tagadni sem tudod mennyire zavar, hogy szinte mindenki a srácokról beszélt. Volt olyan egy-két információ, amit nem lett volna szabad tudniuk, már ha igaz, mégis csámcsogtak. Főleg mikor észrevettek a bejáratnál egy igencsak ismerős alakot. Egy pillanat alatt odament az összes lány, képet esetleg videót készíteni. Valami híres modellre gondoltál, azonban ennél sokkal több volt.
– Nagyon sajnálom – kezdtél a bocsánat kérésbe, mikor megfordultál és neki mentél egy férfinak, mivel túl közel volt. Mivel tudtad, nem igazán szeretik ha random emberek lökdösni kezdik, egyből meghajoltál előtte ezerszer is bocsánatot kérve. Felpillantva az ismeretlenre – merthogy kíváncsi voltál, kinek mentél neki- nem akartál hinni ami előtted volt. Valójában nagyon is ismerős volt, sőt vagy olyan szerencsétlen, hogy maga Park Chanyeolnak mentél neki.
– Nincs semmi baj – mondta aranyosan. Szégyen vagy nem de mély hangjától elpirultál. Elbűvölve pillantottál mosolygós arcára, legszívesebben végigsimítottál volna gödröcskéin, de másokkal ellentétben, nem akartál beégni előtte. – Tényleg nem akartam kellemetlenséget okozni. Még egyszer bocsánatot kértél – ismét meghajoltál ezúttal a férfi anyanyelvén szabadkozva. Láttad rajta mennyire meglepődött, ugyanakkor a mosolya még szélesebb lett. – Tényleg nincs semmi baj – válaszolta kedvesen, ami megmelengette szíved. Sokszor álmodoztál arról milyen lesz ha találkozol vele, de soha nem gondoltad volna, hogy ennyire jól fogod viselni. Már ha mondhatod így. Ugyan soha nem volt szándékodban örült módjára nyakába ugrani, vagy hasonlók, de ahhoz képest, hogy ellopta a szíved, igen nyugodtan állsz a dolgok elé – Esetleg megbocsájtok ha elárulod a neved.– Yoo T/N – válaszoltad elpirulva. Pedig csak a nevedet mondtad neki, mégis annyira piros a fejed akárcsak a paradicsom.
– Ez aranyos név – felelte Chanyeol. Meglepődve pillantottál fel rá, hiszen eddig még soha nem kaptál bókot, ami a nevedet illeti. Csak most vetted észre mennyire magas, és igazából most értetted meg, miért becézik óriásnak. Nem tudtad mit mondj neki, pedig megannyi gondolatod volt erről, hogy mennyi mindent osztasz meg vele, ha egyszer találkoztok. Azonban most mégis csendesen, kipirult arccal állsz előtte. Nem sokáig élvezhetted társaságát, mivel megcsörrent a telefonja. Gondoltad a menedzser vagy valamelyik tag hívja őt, ezért kissé elfordultál tőle, mivel nem szerettél volna udvariatlan lenni.
– Remélem még találkozunk T/N – mosolygott rád kedvesen majd észrevétlenül hozzáért karodhoz ahogy elhaladt melletted. Jó pár perc elteltével mikor viszonylag felfogtad az előbb történteket, vetted észre, hogy egy cetlit csúsztatót kezedbe egy telefonszámmal.
Forrás:tumblr
STAI LEGGENDO
Kpop Band Imagines
FanfictionPár perces rövid kis reakciók K-pop bandákról, egy-egy megadott témákról^^ 🎀𝓝𝓢𝓕𝓦 18+ 🌺𝓢𝓕𝓦 ☀𝓢𝓬𝓮𝓷𝓪𝓻𝓲𝓸 💞𝓓𝓻𝓪𝓫𝓫𝓵𝓮 💭𝓣𝓮𝔁𝓽 𝓻𝓮𝓪𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 💫𝓞𝓷𝓮𝓼𝓱𝓸𝓽 ❄️ Winter challenge 𝓽𝓾𝓶𝓫𝓵𝓻 𝓯𝓸𝓻𝓭𝓲𝓽á𝓼𝓸𝓴 𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎 𝑅𝒶�...