⊱💞⊰𝓑𝓘𝓑𝓘⊱💞⊰

177 4 0
                                    

– Ó, nem hiszem el, hogy már itt az új év! – kiáltott fel a barátnőd, és letette a borospoharát.

– Tudom, nehéz elhinni, hogy a tavalyi évnek vége!

Nyilvánvalóan újév napja volt, hajnali 1 óra körül, és Hyungseoval együtt a kanapén pihentetek. Úgy döntöttél, hogy együtt töltöd az estét a lakásodban, kettesben ahelyett, hogy egy nagy buliba mennél. Hyungseo éppen most pár napja fejezte be a visszatérésének a promotálását, ami azt jelentette, nagyon ki van merülve, ezért is szeretted volna csak vele tölteni ezt a napot. Mindketten kényelmes kapucnis pulcsiban és pizsamanadrágban voltatok, miközben filmeket néztek és ünnepi finomságokat kóstoltok.

– Van valami elhatározásod? – kérdezte barátnőd, térdét a mellkasához húzva, és közelebb hajolt hozzád. Ivott még egy korty bort, amin kuncogtál.

– Az idei év után csak boldog akarok lenni. Az egyetlen tervem az, hogy meglátogassam a családom – magyaráztad szomorkás mosollyal. Így van, nem vagy teljesen koreai, és csak a tanulmányaid miatt költöztél ide, ám annyira megszeretted ezt az életet, hogy úgy döntöttél az egyetem befejezése után, itt folytatod az életed.
Eleinte nagyon nehéz volt, de egy véletlen folyamán találkoztál Hyungseoval, aki könnyebbé tette a hétköznapjaid. Illetve te is az ő zűrös életét.

– Én szeretném megtanulni az anyanyelved és találkozni a szüleiddel – motyogta térdére hajtva fejét. Kijelentésére tágra nyílt szemekkel néztél rá, hiszen nem gondoltad volna, hogy ilyen komoly egyben neked fontos dolgokra fog fogadalmat tenni. – Elvégre legjobb barátnők vagyunk. Nem szeretném, hogy csak a képernyőn, hírekből, videókból ismernének engem. Vagy mikor jönnek látogatóba, nem akarom kellemetlenül érezni magam, mert nem értem mit beszéltek. A thai szép nyelv, hiszen akárhányszor hallak beszélni a szüleiddel, szerelmes leszek belé. Csak nem lehet olyan nehéz igaz? – nézz rád csillogó szemekkel egy hihetetlen mosollyal ajkain. Nagyon meghatott ez a lépése, így csak szorosan magadhoz ölelted.

 Nagyon meghatott ez a lépése, így csak szorosan magadhoz ölelted

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

mezesmazas remélem tetszik🥰

Kpop Band ImaginesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora