**Vysvětlení Omegaverse:**
*Upozorňuji, že každý píše Omegaverse trochu jinak, takže se prosím nedivte, že některé věci, na které jste z jiných fanfikcí zvyklí, zde nebudou nebo se budou lišit.*
Omegaverse je označení pro druh fanfikce, ve kterém se vyskytují milostné vztahy založené na hierarchickém uspořádání převzatém z chování zvířat. Vystupují tam tzv. alfy, bety a omegy.
Alfy jsou ve společnosti nejvýše postavení, bývají větší, silnější a lépe zaměstnaní. Často bývají agresivní, hlavně v přítomnosti jiných alf. Díky tomu, že jsou velice majetničtí, bývají jejich druzi/družky často obsypáni různými znameními nebo šperky. Mohou si vybrat svého druha či družku dle jejich libosti (samozřejmě musí souhlasit rodiče vyvoleného). (Preference svazků s omegami). Jsou jediní, kdo je schopný vytvořit omeze na šíji znamení bondu (je to prakticky pouze jen obří kousanec na krku jejich partnera, který po nějaké době zmizí, ale alfy ho rády obnovují díky jejich majetnictví).
Dalšími v žebříčku jsou bety, jsou to prakticky normální lidé. Mohou si vybrat svého druha či družku dle jejich libosti (samozřejmě musí souhlasit rodiče vyvoleného). (Větší preference svazků ze stejné populační vrstvy).
A na úplném konci se pak nacházejí omegy, jsou to jediní lidé, kteří mohou přivést na svět zcela zdravé dítě. Tuto schopnost mají jak muži, tak ženy. Bohužel bývají často utlačovány díky tomu, že jsou dost často drobní a slabí. Jejich ponižování, mlácení nebo dokonce znásilňování je v některých krajích na denním pořádku. Tyto činy jsou často přehlíženy (jsou i výjimky). Omegy si samy o sobě nemohou určit partnera, ten se omeze musí nejdříve nějakou dobu dvořit a později se pak může omega rozhodnout, zda je ochotna svazek přijmout či nikoli (některé omegy naneštěstí nemají na výběr a jejich svazek je předem domluven rodiči). (Preference svazků s alfami).- Omegy mají takzvaný Heat, je to cyklus, kdy omegy nevědomky vyzařují jisté feromony, které jsou schopné ucítit pouze alfy. Je to období, kdy si chtějí sexuálně užívat (je to jediné období, kdy je možné počít dítě). (Omegy jsou sice schopné ovládat a krotit Heat, ale pro jejich zdraví to není nejlepší.)- V některých krajích jsou většinou omegy tak podvyživené, že jejich cyklus buď neprobíhá vůbec, nebo je nepravidelný.- Některé kraje a kapitoly jsou zásobovány prášky na potlačování či prodloužení Heatu (pokud byste je chtěli hledat ve vzdálenějších krajích, připravte si nehorázně vysokou částku).
*Větší detaily sem zapisovat nebudu z důvodu, že je v tomto příběhu zmiňovat nebudu nebo budou případně vysvětleny.*---
- Jak v mém příběhu probíhá losování při sklizni:
Doufám že je to z (mého zajisté profesionálního xD ) obrázku dostatečně srozumitelné.
* První kapitola vyjde 30.7 2021
*Pokud máte jakékoli otázky, nebojte se napsat. ^.^!momentálně probíhá korekce příběhu!
Min- lee28⭐️
ČTEŠ
If you stay alive (probíhá oprava příběhu)
ActionDržet při životě sám sebe je v rámci možností jednoduché. Snažit se však zachránit všechny okolo vás je něco skoro nemožné. I přesto však Stiles nehodlá nechat nikoho v prachu. To proto se při letošním sběru stane prvním dobrovolným splátcem z dvaná...